י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הרב הפתיע: "כחלון, מה הוא יודע לעשות? אפילו לא התקשר לגבאי"

הגאון רבי בן ציון מוצפי, מגדולי הרבנים הספרדים, התייחס אמש באופן מפתיע לבחירתו של אבי גבאי ולעובדה ששר האוצר משה כחלון, ראש מפלגתו לשעבר, לא התקשר לברכו: "ראיתם מה זה, הוא אפילו לא צלצל לברך אותו" אמר הרב • צפו

הגאון רבי בן ציון מוצפי בעצרת ש"ס. צילום: שוקי לרר
הגאון רבי בן ציון מוצפי בעצרת ש"ס. צילום: שוקי לרר



הגאון רבי בן ציון מוצפי, מגדולי הרבנים הספרדים, התייחס אמש (שלישי) בשיעורו השבועי, לבחירתו של אבי גבאי ליו"ר מפלגת העבודה. ולעובדה ששר האוצר משה כחלון, ראש מפלגתו לשעבר אפילו לא טרח להתקשר ולברך אותו על זכייתו.

תיעוד משיעורו של הרב מוצפי, בבית הכנסת 'בית אליהו' בשכונת אם המושבות בפתח תקווה, הגיע לידי "בחדרי חרדים". בדרשה אומר הרב, "כחלון לא יודע לעשות כלום וגבאי הצליח לעקוף אותו".


צילום: אתר דורש ציון

בתוך הדברים אמר הרב מוצפי: "בתחיית המתים יקומו מיליארדים של יהודים. איפה הם יגורו? מה משרד השיכון? בנה ביתך, מי? מי זה, כחלון? מה הוא יודע לעשות משהו?".

כאן התייחס הרב מוצפי לבחירתו המפתיעה של אבי גבאי ואמר: "תראו, גבאי עקף אותו, ראיתם מה זה, הוא אפילו לא צלצל לברך אותו. שואלים אותו הערב, נו, הוא אומר לא קיבלתי מהבן אדם טלפון. בסדר, שיהיה לבריאות".

כזכור, גבאי סיפר אמש כי לא קיבל טלפון לא מראש הממשלה בנימין נתניהו ולא ממשה כחלון אך קיבל טלפונים מהשרים בנט, שקד וליצמן.

גבאי נכנס לפוליטיקה בישראל לאחר שחבר לכחלון והקים וסייע בהקמת מפלגת 'כולנו' בבחירות לכנסת העשרים. בתחילה שימש בתפקיד יו"ר מטה הבחירות, אך בהמשך מונה לשר להגנת הסביבה.

באמצע חודש אייר בשנה שעברה, הודיע גבאי במפתיע על התפטרותו מתפקיד השר להגנת הסביבה ועל עזיבתו את 'כולנו' וזאת כמחאה על חבירתו של אביגדור ליברמן לממשלה במקומו של משה יעלון, כאמור, עתה הוא חזר שוב לזירה הפוליטית כיו"ר 'המחנה הציוני'.
הרב בן ציון מוצפי משה כחלון אבי גבאי משרד השיכון בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד