ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

אברך קיבל 30,000$ בטעות והתעקש להחזיר

סיפור על קידוש שם שמים, אברך שציפה להעברת סכום לחשבונו גילה כי הופקדו לו בטעות 30 אלף דולר יותר מדי ומיהר להחזיר את הסכום למפקיד, למרות שהלה התעקש כי הסכום שהופקד הוא המגיעו • סגן מנהל הבנק הגוי מיהר לפרסם את הסיפור שהותיר עליו רושם רב

חרדים בבנק, צילום: קובי הר צבי - בחדרי חרדים
חרדים בבנק, צילום: קובי הר צבי - בחדרי חרדים



קידוש השם בארה"ב: חרדי שקיבל עשרות אלפי דולרים נוספים מהסכום המקורי, אותו היה אמור לקבל, החזיר את הכסף, על אף שהשולח התעקש שזה הסכום שמגיע לו.

לא כל יום קורה שמישהו מפקיד בשוגג בחשבונך עשרות אלפי דולרים, שלא לדבר על סכום נדיב של חמש ספרות. אבל זה בדיוק מה שקרה בשבוע שעבר ליהודי חרדי בלייקווד, בסניף בנק בשדרות מדיסון, כך על פי הדיווח באתר The Lakewood Scoop.

סגן נשיא הבנק, פרסם את הסיפור שהותיר עליו ועל עמיתיו בבנק, רושם רב.

הלקוח החרדי שזוהה בשם יצחק, ציפה להעברה בנקאית מתאגיד מסוים, כאשר בדק בחשבונו כדי לוודא את ההפקדה, גילה לתדהמתו כי 30,000 דולרים, נוספו לחשבונו, מעל לסכום שהיה אמור לקבל.

במקום להשאיר את הכסף אצלו, מיהר יצחק להודיע לצוות הבנק על הטעות, לאחר מכן הוא פנה לחברה שהעבירה את הכסף כדי להודיע גם לה על השגיאה.

להפתעתו, הם התעקשו שזה הסכום הנכון והוא יכול לשמור את זה, גם אחרי שקיבל אישור במפורש מהחברה ששלחה, החליט יצחק לא להשאיר אצלו את הכסף, מאחר שידע בוודאות כי הם טעו והכסף לא שייך לו, במקום זאת, הוא שוב יצר קשר עם החברה כדי להוכיח להם שהסכום גדול מדי.

לאחר דין ודברים עמם, הורה יצחק לצוות הבנק, להחזיר למפקיד את מלוא הסכום 30,000$.

בכך זכה יצחק לקדש שם שמים, בייחוד לאחר שורת מעצרים לאחרונה בקרב הקהילה החרדית בלייקווד בגין חשד לקבלת כסף במרמה.
לייקווד קידוש השם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד