י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הכוורת של אבי גבאי - אנשי השטח, היועצים והתורמים הבולטים

יו"ר העבודה החדש הפתיע את המערכת הפוליטית, אבל הוא לא היה לבד. אלה האנשים שליוו אותו לאורך הדרך, מפוליטיקאי אלמוני יחסית ועד לראש מפלגת האופוזיציה הגדולה בכנסת

אבי גבאי לאחר הניצחון. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
אבי גבאי לאחר הניצחון. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



בדרכו להיבחר לראשות מפלגת העבודה הסתייע אבי גבאי בדוברת הילה ליפשיץ, שהיתה קודם היועצת שלו כשר להגנת הסביבה. משרד יחסי הציבור שהעניק לו ייעוץ אסטרטגי ויחסי ציבור היה פי.אר 360 — אבירם כהן, לינדה ששון ואיציק אלרוב, דובר המטה שהתחיל את מחאת הקוטג' בקיץ 2011.

מנהל הקמפיין של גבאי היה הילל פרטוק. עורכי הקריאייטיב והדיגיטל שלו היו דורון סוסנקו ורז ציפריס. סוסנקו הוא ממייסדי כולנו, עבד בבחירות האחרונות עם המפלגה ועזב לפני כשנה. מנהל יום הבחירות היה איתמר אביטן, ובראש מטה השטח עמדה ענת כהן שפכט, לשעבר מנכ"לית סאני תקשורת. מנהל מטה הבחירות של גבאי היה גיל גולדנברג, מאנשיה של ח"כ שלי יחימוביץ' בהסתדרות.

בין היועצים של גבאי היה אבנר סטפק, לשעבר מנכ"ל בית ההשקעות מיטב דש, שהיה בעבר גם גזבר מפלגת העבודה ונחשב מאנשי יחימוביץ'. יועצים נוספים היו יוני רגב, יועץ פוליטי ועו"ד פעיל במפלגת העבודה; עפר קורנפלד; ועוה"ד רונן אביאני וגיא בוסי, המתמחים בדיני מפלגות וייעוץ משפטי במערכות בחירות.

גבאי גייס עד כה בקמפיין 64 תרומות בסך כולל של 915.4 אלף שקל. לפי החוק הוא יוכל להמשיך לגייס תרומות בשבועיים הקרובים עד לתקרה של 1.3 מיליון שקל.

על תורמיו העיקריים נמנים: זיו אבירם, מייסד מובילאיי, שתרם 45 אלף שקל; ג'ורג' חורש, יבואן טיוטה וזכיין H&M, שתרם 40 אלף שקל; מריוס נכט, יו"ר צ'ק פוינט, שתרם 45 אלף שקל; הפירסומאי אילן שילוח, שתרם 45 אלף שקל; יעקב גלברד, לשעבר מנכ"ל בזק ופרטנר, שתרם 45 אלף שקל; יצחק זינגר מסנו שתרם 32 אלף שקל; ינקי מרגלית, יזם היי־טק, שתרם 25 אלף שקל; ליאון רקנטי שתרם 18 אלף שקל; אלדד בן משה שתרם 8,000 שקל; ואבירם כהן, משרד יחסי הציבור שעובד עם גבאי, שתרם 10,000 שקל.

ח"כ עמיר פרץ גייס 66 תרומות בסכום כולל של 1.017 מיליון שקל.
אבי גבאי כוורת קמפיין בחירות העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד