י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

צפו בסערה • שטרן תוקף: "הראשל"צ הוא מריונטה של דרעי"

ח"כ שטרן במתקפה חריפה על הראש"ל הגר"י יוסף: "הרב הראשי הספרדי הוא מריונטה של השר דרעי. יושב אצלו נציג שעושה את מה שהשר דרעי אומר לו לעשות" • צפו בסערה שהתחוללה

אלעזר שטרן. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
אלעזר שטרן. צילום: הדס פרוש, פלאש 90



סערה במליאה: ח"כ שטרן במתקפה חריפה על הראש"ל הגר"י יוסף: "הרב הראשי הספרדי הוא מריונטה של השר דרעי. יושב אצלו נציג שעושה את מה שהשר דרעי אומר לו לעשות". הדרמה התחוללה סביב הצעת חוק הגיור של שטרן שכזכור נפלה.

מי שביקש למחות על דהרי שטרן הוא השר יריב לוין שאמר כי "כבוד הרב הראשי הראש"ל איננו נמצא כאן ולא יכול להגן על עצמו בפני ההתקפה הפרועה ומשולחת הרסן. יש ציבור עצום בישראל. רוב מוחלט. שמכבד את הרבנים הראשיים ומכבד את מוסד הרבנות".

'בחדרי חרדים' עם התיעוד מהמליאה. צפו



מסיעת ש"ס נמסר בתגובה: "שוב נשמע היום מעל במת הכנסת מפגן הסתה ובוז והפעם כלפי מורנו הראשון לציון על מאות אלפי תלמידיו בארץ ובעולם. מפגן ההסתה ע״י אדם חסר מעצורים שמטיף בצביעות בוקר וערב לאהבת ישראל ולקבלת השונה, וכל זאת בתנאי שהם חושבים כמוהו. ח״כ שטרן, תתבייש."

כזכור, אין זו הפעם הראשונה בה שטרן פוער את פיו כנגד הראשל"צ. לפני כחצי שנה אמר שטרן: "הרבנות הראשית הפכה את התינוקות של יוצאי אתיופיה לבובות ניסיון" אמר שטרן. "על מה שש"ס קמה על עוול ואפליה, זה מה עושים היום ליהדות אתיופיה והארץ שקטה".

לדבריו, "מאז שהבית היהודי הוא הבית החרד"לי כל הנושא של מדינה יהודית לא מעניין אותם. לציבור במדינת ישראל נמאס מהיהדות שמיוצגת בבניין הזה והם אומרים את דברם ברגליים. הם לא מתחתנים ברבנות".

שטרן פנה לשר הדתות דוד אזולאי: "אני שואל את השר אזולאי, אולי על הנכדים שלך יתאמנו? אולי על הנכדים של שרי הממשלה? אם אני אדע שמוהל של נכד שלי התאמן על תינוקות של יוצאי אתיופיה, אני מעדיף שלא יעשו לו ברית מילה, זו היהדות שלי".

כאן עבר שטרן להתקפה ישירה, בוטה ומכוערת נגד הראשון לציון: "הרב הראשי שהוא לא דיין הופך פסק דין שהתיר עגונה, אני מזלזל ברב הראשי שפוסל התרה של עגונה, הרב עובדיה מתהפך בקברו על ההתעללות בעגונות" אמר שטרן בחוצפה.
אלעזר שטרן מריונטה אריה דרעי הראשלצ הרב יצחק יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד