י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

חצי מיליארד שקל – לא טועים

השבוע חשף דו"ח של הכנסת שרק בשנת 2016 משלם המיסים הישראלי הוציא מכיסו לפחות חצי מיליארד ש"ח על המסתננים הבלתי חוקיים בישראל. אז מדוע אתם מסיתים נגד התקציבים לחרדים?

ההפגנה נגד חוק הפקדון. צילום: פלאש90
ההפגנה נגד חוק הפקדון. צילום: פלאש90



השבוע חשף דו"ח של הכנסת שרק בשנת 2016 משלם המיסים הישראלי הוציא מכיסו לפחות חצי מיליארד ש"ח על המסתננים הבלתי חוקיים בישראל, וזה עוד כשעורכי הדו"ח מודים קבל עם ועדה, כי הסכום האמיתי כנראה גדול בהרבה, שכן החוקרים מציינים כי "בשל מגבלות נתונים הקיימות בידי המשרדים והרשויות, ובשל מענה חלקי בלבד, אין באפשרותנו בשלב זה להציג את כלל העלויות הציבוריות הישירות והעקיפות לשהיית מסתננים".

רק כדי שזה באמת יקלט הנה כמה נתונים יבשים מתוך הדו"ח: 76 מיליון ש"ח - לשירותי הבריאות למסתננים על ידי משרד הבריאות. ההוצאה הגדולה ביותר היתה עבור טיפולים ואשפוזים בבתי חולים בעלות של 36 מיליון שקלים שכוללים את אלפי הלידות של המסתננות האריתראיות – חינם אין כסף; זה כמובן עוד לא כולל את מענקי הלידה שהן מקבלות, הן, המסתננות הבלתי חוקיות במדינת ישראל.

119 מיליון ש"ח – מעיריית ת"א והעומד בראשה רון חולדאי. ראש העיר היחיד במדינה שמחפש עוד איזה מהגרים לייבא במקום תושביו שלו. את הכסף הרב הזה השקיע חולדאי בשירותים חברתיים למסתננים, חינוך, תפעול, בינוי ותשתיות עבור "קהילת האריתראים" ובל נשכח גם תרבות וספורט, בכל זאת, הם בני אדם שהיגרו לכאן בצורה בלתי חוקית, חיללו את קודשי ישראל, גרמו להתבוללות, איבוד צביון יהודי, תרבותי וטריטוריאלי וסה"כ, קירבו את כולנו אל עבר החלום הציוני הידוע: מדינת כל מסתנניה/אזרחיה.

355 מיליון ש"ח – מהמשרד לביטחון פנים. אולי ההוצאה הכי מוצדקת עבור ביטחון אזרחי ישראל מפני גלי הפשיעה הבלתי פוסקים של המסתננים האריתראים, אך גם הכי כואבת. כל כך הרבה כסף, זמן, כח ומשאבים של משטרת ישראל וגופי הביטחון בכדי לנסות ולהגן עלינו מפני גנבי גבול, פושעים שבכלל לא צריכים להיות כאן; כל זה בזמן שאת הכוחות הללו היה אפשר למקסם וליישם בכל כך הרבה מקומות ברחבי מדינת ישראל שזקוקים להם; במקום זה הם מוצאים את עצמם השוטרים והסיירים במרדף שאינו נגמר אל מול פשיעת מסתננים שלא פוחדים מכלום ובוחרים בפשע כתרבות יום יום ולא כמוצא אחרון (כפי שחלק היו רוצים לחשוב).

עכשיו, עזבו את הכל, את האבסורד שבדבר, את הכעס על המחדל הענק, את הבזבוז המשווע, את הכל. מה שאני לא מבינה זה איך 120 הנבחרים שלנו, או לפחות השפויים שבהם מצליחים לישון בלילה בידיעה שמעל לחצי מיליארד ש"ח מבוזבזים בשנה אחת על מי שגורם סבל בל יתואר ליהודים בישראל - בזמן שנכים מפגינים בחום החונק בשביל שכר מינימום! בזמן שמשפחות ואמהות חד הוריות נזרקות לרחוב מפאת עוני! בזמן ששתי נשים נרצחות בשבוע אחד ע"י הבעלים שלהן כי המקלט לנשים מוכות נסגר מחוסר תקציב! בזמן שקשישים וניצולי שואה מתלבטים בין אוכל לתרופות! בזמן שמוסדות כל כך חשובים לילדים בעלי מוגבלויות נסגרים כי אין תקציב! אין תקציב!! אין תקציב!!!

כך צועקים לנו כולם. השרים, הח"כים, הרשויות. אבל למסתננים בלתי חוקיים שעברו על 20 חוקים רק עם כניסתם לפה ומאז לא מכבדים שום חוק במדינת ישראל – להם יש?!
אני אישית מכירה לא אחד ולא שניים מאזרחי ישראל, שלא קיבלו טיפול בבתי החולים השונים כי לא היה להם איך להמשיך ולשלם עבור הטיפול, ושלא תטעו, מדובר באזרחים שומרי חוק, משלמי מיסים. אבל לפורעי חוק, כאלו שאין להם שום חובות - יש ככל הנראה הרבה זכויות. אותם לא יזרקו מבתי החולים, עבורם יסגרו מחלקות שלמות ויכנסו לגרעונות עתק של מיליונים, למה? כי אנחנו אלופים בלשחק אותה הומאניים על חשבון עניי עמך ישראל.

לאורך כל כתיבת הטור הזה לא יוצא לי מהראש הקמפיין האגרסיבי שעושים שמאלני ארצינו היקרים נגד החרדים. החרדים לא עובדים, החרדים לא משרתים, החרדים מתבטלים ורק עולים למדינה כסף, החרדים... יהודים, אזרחי ישראל שלומדים תורה – הם הם עבורם מוצצי כסף ממשלם המיסים הישראלי. אתם מבינים? החרדי כן, אבל המסתנן לא.

"וְהָלְכוּ גוֹיִם לְאוֹרֵךְ וּמְלָכִים לְנֹגַהּ זַרְחֵךְ" – ההקשר הוא נבואת נחמה והבטחה לעם ישראל לפיה ה' ישיב את ישראל לארצם, ושיבה זו תגרום לגויים לפקוח את עיניהם, להעריץ את עם ישראל ולהכיר על ידי כך כי ה' הוא האלהים ולא הפסילים, אך האם אנחנו לא עדים להיפך? למציאות שבה עם ישראל בעצמו מפנה עורף לעמו ומחזק בתוכו את מי שבא להרע ולהזיק לו.

אני עוד מחכה ומצפה להתעוררות שלנו. בתוך תוכינו. לפני שיהיה מאוחר מדי.
מסתננים כסף תקציב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד