י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

יאיר לפיד צייץ וחטף אש מכל הכיוונים

אומרים שיאיר לפיד הוא איש תקשורת מוכשר ומנוסה, אז נכון שהגיש והנחה בעבר תוכניות טלוויזיה, אבל מסתבר כי בטוויטר, למרות היותו שם מספר שנים, עדיין יש לו מה ללמוד והרבה

יאיר לפיד עם כיפה. צילום: פלאש 90
יאיר לפיד עם כיפה. צילום: פלאש 90



יו"ר מפלגת 'יש עתיד' יאיר לפיד, מזהה בחירות והחל להיות פעיל יותר ברשתות החברתיות, גם בשל ניצחונו של אבי גבאי בפריימריז לראשות מפלגת 'העבודה', הנחשב למי שיכול לשאוב קולות פוטנציאליים מ'יש עתיד'.

אמש (רביעי) התראיין לפיד ל'ערוץ 2', שם חשף כי העיד בפרשת הצוללות וכינה אותה "פרשת השחיתות הגדולה ביותר בתולדות המדינה". לדבריו, כסף של מערכת הביטחון יצא מישראל ועבר לחשבון סודי בגרמניה ומשם לכיסו הפרטי של עו"ד דוד שמרון, מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

לאחר הראיון, ספג לפיד אש - ברשתות החברתיות, אחרי שצייץ בחשבון הטוויטר שלו במרומז בנוגע לעדותו בפרשת הצוללות, "‏הציבור רוצה מישהו שיודע ואכפת לו. אני יודע ואכפת לי", כתב לפיד.

תוך זמן קצר לאחר הציוץ, החלו עשרות הגולשים לעקוץ ולהשתלח בלפיד, כך שלמעשה הפיד בטוויטר ובפייסבוק הפך לבמת קטילות ללפיד.

הכוכב החרדי של 'התאגיד', מלך זילברשלג כתב בתגובה: ‏‎"הציבור רוצה מישהו שמגיב לך בטוויטר. אני מגיב לך בטוויטר", וגרף מאות לייקיים לתגובה, עד כדי כך שמלך עקף את מספר הלייקים שקיבל לפיד, ובתגובה לכך כתב זילברשלג ‏"הציבור הצביע בלייקים", תוך שהוא עוקץ את לפיד.

‏‎‎גם אשת התקשורת החרדית, שלהבת חסדיאל לא נותרה בשילוב ידיים ועקצה את לפיד בתגובה משלה: "הציבור רוצה מישהו שמצייץ הרבה. אני הכי מחובר לפיד....".

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי, הגיב ללפיד בגיחוח, וכתב: "השתכנעתי".

חלק מהגולשים השתלחו קשות בלפיד, וכתבו: "‏‎‎חרטטן ומגלומן"‏, "שמע... אתה יותר דפוק משניצל", "לעולם לא תהיה ראש ממשלה", "הציבור לא רוצה אותך" ועוד כהנה וכהנה. 

אלו הן רק חלק מהעקיצות וההשתלחויות שספג אמש לפיד מעוקביו. רוב הגולשים הגיבו בגולת הכותרת "הציבור רוצה...." כמו שלפיד צייץ, אך עם המשך שונה, דורסני ומביש משלהם. כאמור הפיד ברשתות החברתיות הפך לבמת קטילות ליאיר לפיד, שכנראה התחרט מאוחר יותר על הציוץ.

יצויין, כי היו מעט גולשים שתמכו בלפיד, וכתבו: "אנחנו איתך", "אתה תהיה עוד ראש ממשלה", "אוהבים אותך", ‏"נתת ‎ראיון פגז ב'ערוץ 2', למורת רוחה של הברנז׳ה המזוייפת בטוויטר כמובן".
יאיר לפיד סקרים בחירות טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד