כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

השדרן החילוני הפתיע את מאזיניו: "לא אשמיע מוזיקה בשלושת השבועות"

השדרן האתאיסט בתחנה החילונית, הפתיע את מאזיניו, כשבישר להם כי בשלוש התוכניות הבאות לא ישמיע מוזיקה ונימק: "אנחנו בשלושת השבועות נוותר" • האזינו

השדרן החילוני הפתיע את מאזיניו: "לא אשמיע מוזיקה בשלושת השבועות"
יחצ

 


עו"ד יורם שפטל הפתיע הצהריים (חמישי), את מאזיניו בתוכניתו השבועית ב'רדיו ללא הפסקה', באומרו, כי לא ישמיע מוזיקה בתוכניתו במשך שלושת השבועות - כפי שנוהג עם ישראל.

שפטל המגיש תוכנית חד שבועית בתחנה החילונית ומגדיר עצמו כאתאיסט, אמר את הדברים בפתיח התוכנית, אותו נוהג לשאת מדי שבוע לפני העלאת המאזינים לשידור; "השבוע היו כל מיני מאורעות, אבל המאורע החשוב ביותר שקשור לשבוע הזה, אירע ב- 1943, הכוונה לי"ז בתמוז, כשנפרצה החומה השלישית של ירושלים, ונסללה הדרך לרומאים, להחריב את בית המקדש, שלושה שבועות לאחר מכאן בתשעה באב" פתח שפטל.

כאן הפתיע שפטל את המאזינים כשאמר: "אנחנו בשלושת השבועות נוותר על שיר הפתיחה של התוכנית. מה שחשוב בהקשר לי"ז בתמוז ותשע באב, זה העובדה שמשנת 1943 יהודים לא מתחתנים בשלושת השבועות הללו, בכדי לציין את האבל והצער על חורבן בית המקדש".

לסיום אמר השדרן האתאיסט: "אוהד יהודים גדול, כמו נפוליאון אמר לפני למעלה מ-200 שנה, שעם שמתאבל על חורבן ביתו ועל גלותו מארצו, גם 1,800 שנה לאחר שזה קרה, לבטח יזכה לשוב לארצו ולבנות מחדש את בית מקדשו. נפוליאון אמר הרבה מאוד דברים חכמים בחייו, אבל ככל הנראה, זה הדבר החכם ביותר שהוא אמר, כפי שהמציאות הוכיחה מכל אמירותיו".

האזינו לדבריו:

יורם שפטל רדיו ללא הפסקה שידור חי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד