י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

דיור מוגן – טוב לכל המשפחה

גיל הזהב הוא הזמן של האהובים עלינו לנוח, להתרווח וליהנות מפרי עמלם ומקרבת המשפחה. כשאדם מגיע לגיל מבוגר שבו הוא חש בודד או שקשה לו לדאוג לצורכי עצמו כשם שנהג בעבר, זהו הזמן שלו ושלנו לבחון האם כדאי להציע לו לעבור למגורים בדיור מוגן, או למצוא פתרונות אחרים שעשויים לסייע לו לחיות ברווחה וברמת חיים גבוהה יותר. מדוע מעבר לדיור מוגן הוא הפתרון הטוב ביותר? הנה כמה יתרונות שיעזרו לכם לקבל החלטה מושכלת

דיור מוגן – טוב לכל המשפחה



1. אתם כבר לא לבד

כשאדם בוחר להתגורר בדיור מוגן, הוא למעשה מקיף את עצמו בכל שעות היממה במיטב אנשי המקצוע היכולים לסייע לו בעת מצוקה. האחריות לגורלו הבריאותי והנפשי של האהוב עליכם כבר אינה מוטלת בלעדית עליכם, ואתם אינכם נדרשים להמציא פתרונות למצוקות השונות שבהן נתקל יקירכם. כעת, משצרכיו מטופלים באופן הטוב ביותר, אתם יכולים ליהנות ממנו והוא מכם, ללא נטל הטיפול.

2. מסגרת תרבותית וחברתית

מבוגרים רבים מגיעים לשלב שבו הם חשים בודדים ונטולי חיי חברה. כפועל יוצא מכך הם מזניחים גם את חיי התרבות שלהם, ורבים מהם מוצאים את עצמם מסוגרים בבית כשמקלט הטלוויזיה הוא חברם הטוב. בבחירה לעבור לדיור מוגן, הדייר נהנה ממסגרת תרבותית ענפה ועשירה הכוללת חוגים, הצגות ומופעים התואמים את העדפותיו ואת טעמו. לא זו בלבד שהדיור המוגן מהווה חממה תרבותית, הדייר נהנה גם מנוכחותם של אנשים נוספים בני גילו שלחלקם יש שפה משותפת אתו, ובכך מוצא את מקומו החברתי מחדש.







3. עצמאות מוחלטת לביקורים

משפחתו של הדייר והאהובים עליו יכולים לבקר את הדייר בכל עת שיחפצו בכך. הדייר נהנה מחדר מרווח וכן מגינות חמד הפזורות ברחבי המבנה. הדייר נהנה מעצמאות מוחלטת המאפשרת לו אינטימיות משפחתית כשירצה בכך, מחממה חברתית בזמנים אחרים, וגם מזמן מבורך לעצמו כשהוא מרגיש בכך צורך.

4. תזונה מאוזנת

במגורים בדיור המוגן נהנה הדייר מתזונה מאוזנת הכוללת שלוש ארוחות ביום. תזונה זו מתחשבת בצרכים הבריאותיים של גיל הזהב ומותאמת להם. משפחות רבות מוצאות את עצמן דואגות לתזונה של האהובים עליהם כשהם מגיעים לגיל מבוגר, מאחר שלהם קשה לדאוג לתזונה נאותה בעצמם. נטל הקניות והבישול אינו צריך ליפול עליכם. הצוות המקצועי של הדיור המוגן מרכיב תפריטים עשירים, טעימים ובריאים המבטיחים את תזונתו המאוזנת והבריאה של הדייר.
לסיכום, תקוותנו היא שאף אדם לא יזדקק להפוך לנטל על הסובבים אותו ושמשפחות ימשיכו לחיות יחד בבריאות ובאהבה, אך משהתא המשפחתי נפגע, נותר הדייר חשוף ופגיע. כעת זה הזמן שלנו לדאוג לו. הבחירה בדיור מוגן עונה על הצרכים הרבים הייחודיים לגיל הזהב, וככזו היא נותנת מענה להם ומאפשרת מגורים עצמאיים בסביבה תומכת ומסייעת. אם האהובים שלכם חשובים לכם ואתם רוצים לדאוג שייהנו מאיכות חיים גבוהה – בחרו בדיור מוגן.
דיור מוגן תזונה גיל הזהב הורים קשישים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד