ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

הרבי שלי: מלך זילברשלג נזכר ברבי מסערט ויז'ניץ זצ"ל

מלך זילברשלג הכוכב החרדי הכי חם ברשת, מפתיע בסרטון מסוג שונה. עד עכשיו הנגיש מלך לציבור החילוני בתפקידו ב'כאן', את אורחות חיי החרדים, בצורה חדשנית מקורית ויוצאת דופן, כעת הוא פותח צוהר אישי לעולם החסידות באמצעות חשיפת הקשר אל הרבי מסערט ויז'ניץ זצ"ל

מלך זילברשלג מקבל דמי חנוכה מהרבי זצ"ל
מלך זילברשלג מקבל דמי חנוכה מהרבי זצ"ל



הערב (חמישי) חל יומא דהילולא של האדמו"ר מסערט ויז'ניץ בעל ה'חכמת אליעזר' זצ"ל שהיה אוהבם של ישראל.

ערב היארצייט הפיק העיתונאי וכוכב הרשת מלך זילברשלג מ'כאן' סרטון בו הוא מבכה את פטירתו ומספר על חכמתו הנדירה.

"בכ' בתמוז לפני שנתיים התייתמתי מאבי ה-לא ביולוגי, הרגשתי שהעולם נגמר. עמדתי על יד מיטתו לילה שלם ובכיתי, התנקיתי מבפנים, כמו כל פעם בשנתיים הללו בלעדיו, כשאני הולך לקברו ופוגש את ה-אני האמיתי שלי".

(מלך זילברשלג בסרטון שהפיק. צילום: כאן)
"הרבי שלי" מלך זילברשלג על האדמו"ר מסערט ויז'ניץ זצ"ל. באדיבות 'כאן'

כך מתחיל הסרטון: "זהו סיפור האהבה שלי. סיפור על אהבה וגעגוע אינסופי. נכנסתי לחדר, נער צעיר בן 13, הוא שאל אותי אם הרב בישיבה מכבד אותי, אם אני נהנה בישיבה, אם האוכל טעים ואם המיטה נוחה. הוא לא שאל אם אני לומד, כמו שמתבקש שרב ישאל תלמיד, גם לא נשאלתי אם אני מתפלל, מניח תפילין או טובל במקווה. הוא פשוט רצה שיהיה לי כיף שם".

"היום לפני שנתיים נפטר הרבי שלי, רבי אליעזר הגר האדמו"ר מסערט ויז'ניץ. אני זוכר את ההודעה שהגיעה אז ועד היום אני מסרב לקבל. אני זוכר שמול עיניי רצו החגים, השמחות, הרגעים היפים וגם אלה שפחות שתמיד היו יחד איתו. שום דבר לא קרה בלעדיו".

"רבים בסביבתי שואלים אותי למה אני דומע כשאני מדבר עליו. או במילים פשוטות: מה לבן 20 ובן 90. למה רבבות יצאו להלוויתו וממשיכים לבכות אותו לאחר מכן".

"התשובה אינה שכלית היא רגשית, החיבור הזה הוא הקשר הרגשי החזק ביותר בחיי. גדלתי על דרך החסידות, על ברכיו של הרבי. לא היה ציון דרך בלעדיו".

"לפני הברית הוא זה שבחר לי את שמי יחד עם הוריי בחלאק'ה הוא גזר את שערי, לא לפני שהושיב אותי על ברכיו ושוחח איתי כאילו אני בן שיחה רגיל בבר מצווה הניח לי תפילין, רק איתי ונשק לי במצחי ולו רק הייתי זוכה היה הרבי רוקד איתי גם בחתונה שלי. לא זכיתי".

"הרבי שלי היה מיוחד. החל מהאהבה לכל אדם באשר הוא שהייתה דרך חיים, הידיים הרכות שהיו הדבר החזק בעולם, העיניים הטובות שהיו שם תמיד והחיוך, הו החיוך שאין שני לו".

"העצה הטובה שתמיד ידע לתת וההתעניינות האבהית שלוותה באיטליגנציה וחכמה נדירה היו השגרה בחיי, ואז הגיעה ההודעה ההיא לפני שנתיים. איבדתי רבי שהוא אבא".
הרבי מסערט ויז'ניץ מלך זילברשלג הרבי שלי דרך חיים חיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד