ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מגשי פירות כשרים בפריסה ארצית - הפתעה מתוקה וטעימה למי שאוהבים

הכי טעים, הכי מרענן והכי צבעוני. מגשי פירות לאירוח או למתנה. ויש גם הטבה שווה במיוחד

מגשי פירות כשרים בפריסה ארצית - הפתעה מתוקה וטעימה למי שאוהבים
לא לגעת



אם אתם מחפשים דרך להפתיע את הקרובים אליכם, או אם אתם מחפשים כיבוד מושלם לאירוח או פינוק לערב קיצי חם - אנחנו רוצים להמליץ לכם על הפתעה נפלאה ואפילו להציע לכם קוד קופון שיזכה את המזמינים השבוע בהנחה מיוחדת - זר פירות או מגש פירות מעוצב - טרי, טעים, בריא וכשר - בהזמנה מיידית, לכל הארץ. עוד על הזמנה של מגש פירות כשר – וגם קוד הטבה מיוחד במאמר שלפניכם.

מגשי פירות טריים - הבחירה הבריאה לכיבוד או לאירוח

מגשי פירות בגדלים ובעיצובים שונים מתאימים לאירוח או לאכילה על ידי כמות שונה של אנשים. מגשי פירות אלה מכילים פירות טריים, שנחתכו ונפרסו על ידינו, באהבה ובתשומת לב - לקבלת מגש שופע פירות טריים ומלאי ערכים תזונתיים, המשלבים בצורה מנצחת מתיקות וטעם טוב, עם ערכים תזונתיים ובריאות שופעת. אל מגשי הפירות שלנו ניתן להוסיף פינוקים כמו בקבוק יין, שוקולדים, בלון הליום, פירות יבשים ועוד. חשוב לומר, כי כל התוספות המתאפשרות בכל זרי הפירות ומגשי הפירות שלנו - הם כשרים.

זרי פירות טריים וטעימים - בחירה איכותית ומשלוח מהיר

זרי פירות ניתן להזמין ישירות דרך אתר האינטרנט המיועד לכך. תמצאו שפע של זרים, שבכל אחד מהם מגוון שונה של פירות העונה - חתוכים, פרוסים, מצוננים, טריים ממש מהזמנה של פירות מובחרים מאותו היום. הפירות נחתכים מייד לאחר קבלת ההזמנה, והם מעוצבים בצורה מזמינה ומעוררת תיאבון.
לאחר עיצוב זר הפירות, הזר נשלח במשלוח מקורר ואיכותי, כך שיגיע ליעדו בתוך מספר שעות מזמן ביצוע ההזמנה.

מגשי פירות כשרים בפרי גנך

פרי גנך מקפידה לעבוד עם פירות טריים ואיכותיים בלבד, על מנת שנוכל להבטיח כי עם כל נגיסה ממגש הפירות שתזמינו, טעם הפרי יהיה מהמשובחים האפשריים.
אנו מקפידים על הזמנות כשרות בלבד ועל תהליך עבודה כשר למהדרין, והתוצאה היא
שכל מגשי הפירות שלנו הם כשרים. כל הפירות מתקבלים טריים ואיכותיים ממקורות בעלי מוניטין, והם בעלי כשרות. כל תהליך קבלת הפירות, חיתוכם והכנתם הוא כשר. מגשי הפירות החתוכים וזרי הפירות הכשרים שלנו מאפשרים אכילה מהנה, טעימה ובריאה - ללא חשש.

מגשי פירות למשלוח בפריסה ארצית

אנחנו שולחים את מגשי הפירות שלנו במשלוחים לכל הארץ. לכן, בין אם תבקשו מגש פירות צונן ומפנק לבני ברק, באר שבע או צפת - נשמח לספק את אותו מגש פירות נבחר, בזמנים קצרים ובמשלוח מקורר. מגשי הפירות שתזמינו יגיעו במהירות, ערוכים לאכילה מיידית.

הצעה מיוחדת - הנחה לרוכשים כעת

פרי גנך מזמינה אתכם ליהנות מכל היתרונות הנפלאים של הזמנת זרי פירות או מגשי פירות כשרים במחיר מיוחד, בפריסה לכל הארץ! היכנסו לאתר הרשמי שלנו:
http://www.pri-ganech.co.il/

בחרו איזה מגש פירות שתרצו - הקישו את קוד ההטבה *1013, וקבלו מאיתנו 15% הנחה על כל הזמנה באתר.

בתיאבון ולבריאות!



פירות מגשי פירות הפתעה אירוח כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד