י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צפו: נתניהו שבר שתיקה בראיון לערוץ 20

ראש הממשלה בנימין נתניהו שבר הערב שתיקה, והעניק ראיון לערוץ 20 שבו הוא השיב לראשונה מול המצלמות לחשדות נגדו, בעיקר סביב עסקת הצוללות • "יש כאן ניסיון לייצר אש מלאכותית. הכל ממסומך ומתועד" • צפו בראיון המלא

צפו: נתניהו שבר שתיקה בראיון לערוץ 20
ע



ראש הממשלה בנימין נתניהו שבר הערב שתיקה, והעניק ראיון לערוץ 20 שבו הוא השיב לראשונה מול המצלמות לחשדות נגדו, בעיקר סביב עסקת הצוללות. צפו בראיון המלא.


צילום: ערוץ 20

בתחילת דבריו אמר נתניהו כי "אנחנו בעיצומו של קמפיין תקשורתי חסר תקדים שמטרתו להחליף את השלטון, אני בחרתי שלא להגיש את הלחי השנייה אלא להתראיין כאן בערוץ 20. כל התקשורת מגוייסת למסע הזה. יש כאן ניסיון לייצר אש מלאכותית".

לדבריו, "הצוללות מבטיחות את הקיום של מדינת ישראל. אני רציתי שש ואפילו יותר - היה מי שרצה חמש היה וויכוח והוכרע, קיבלנו את ההכרעה, הכל ממסומך ומתועד. הרי חוקרים את זה חודשים אבל יודעים שאין שם כלום".

עוד הוא הוסיף כי "שמרון ופילבר, אני מכיר אותם כאנשים ישרים וערכיים, אני בטוח ואין לי שום ספק שלא יהיה שום דבר שיצמד להם, אבל אין שום קשר אלי והם גם אומרים את זה, גם משרד המשפטים אמר את זה".

לדבריו, "ההחלטות לגבי הצוללות וגרמניה, הם נושאים רגישים וחשובים לעתידה של מדינת ישראל. הדיון הזה לא צריך להתקיים בציבור, הוא גורם נזק אמיתית למדינת ישראל. החוקרים יודעים את זה, כולם יודעים את זה. יודעים שאני לא חשוד. דבר אחד אני יכול להגיד, להשתמש בדבר הזה לסכן את ביטחונה של מדינת ישראל כדי לנסות להפיל ראש ממשלה, וזה מה שקורה כאן זה חסר אחריות".

על הפרסומים בתקשורת אמר ראש הממשלה כי "זו שיטה ממש סובייטית. לוקחים דבר שאין לו קשר אלי ושמים תמונה שלי יורד ועולה בצוללת - זו השיטה. אני לא מכיר את מיקי גנור. אני לא חשוד ולא עשיתי כלום לא ראוי על פי היועץ המשפטי לממשלה, להפך, עשיתי דבר ראוי מאוד. אני המחסום לפני עליית השמאל וצריך לסלק אותי, זה הצליח להם בעבר. לא צוללות, לא דובים, לא זבובים וגם לא בזק".

הוא תקף את רביב דרוקר כינה אותו "א גרוייסע עיתונאי" ואמר: "ה"עיתונאי" דרוקר - כדאי שיבדוק את העובדה שמורסי נפל ב-2013, אבל יותר מזה אני לא רוצה לדבר על הצוללות כי זה בטחון לאומי. דרוקר הזה הולך, מצטרף להפגנה בלתי חוקית ליד הבית של היועמ"ש שמטרתה להפיל אותי. איזה עיתונאים אלו? הפגנה שממומנת ע"י הקרן החדשה לישראל".

לדבריו, "הפרשות יסתיימו בלא כלום. אני מאמין שיתברר מהר מאוד שלא יהיה שם כלום. אני מעריך שכפי שאמר עורכך דינו של שמרון - עמית חדד שזה יסתיים בכלום ושיאכלו כאן את הכובע - הוא יודע על מה הוא מדבר".

נתניהו תקף גם את יאיר לפיד ואמר: "תראה את האיפה ואיפה של התקשורת שנותנת כזו במה ליאיר לפיד. המפלגה שלך לפיד נקנסה על שימוש לרעה בניצולי שואה". לסיום אמר: "אני חושב שהממשלה יציבה מאוד וכי הבחירות יהיו במועדן".
בנימין נתניהו ערוץ 20

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד