כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

הפתעה: נתניהו יגיע לחגיגות בעיר החרדית

בעוד שלושה שבועות זה קורה: ראש הממשלה נעתר להזמנת ראש עיריית ביתר, מאיר רובינשטיין, ויגיע להשתתף בטקס חנוכת הגבעה החדשה בעיר • מדוע הדבר נשמר בחשאיות, ומה הייתה בקשתו החריגה של נתניהו • "בחדרי חרדים" עם כל הפרטים בפרסום ראשון

הפתעה: נתניהו יגיע לחגיגות בעיר החרדית
יונתן זינדל, פלאש 90



פרסום ראשון: ראש הממשלה בנימין נתניהו יגיע בעוד שלושה שבועות לעיר החרדית ביתר עילית, להשתתף בטקס הנחת אבן הפינה לגבעה C – הגבעה השלישית והחדשה של העיר, שעליה ייבנו כ-1,100 יחידות דיור, עבור המגזר החרדי. "בחדרי חרדים" חושף לראשונה את כל הפרטים.

דבר הגעתו של ראש הממשלה נתניהו לעיר החרדית – נשמר בחשאיות רבה על ידי העירייה, זאת בעקבות הרגישות המדינית שבעניין, כך נודע ל"בחדרי חרדים".

עוד נודע ל"בחדרי חרדים" כי ההזמנה לראש הממשלה – נעשתה ישירות על ידי ראש העיר מאיר רובינשטיין, שפגש את נתניהו במפגש ראשי המועצות ביו"ש - שהתקיים לפני כחודש ימים. רובינשטיין מסר לנתניהו 'הזמנה' ביד והזמינו להשתתף באירוע.

לאחר מספר ימים, הופתע רובינשטיין לקבל שיחת טלפון מלשכת ראש הממשלה, האיש שהיה על הקו – הפתיע את רובינשטיין והודיע כי ראש הממשלה מעוניין להגיע ולהשתתף בטקס. "אולם ישנה בעיה קטנה", הוא הוסיף, "היום הנוכחי שבו האירוע צפוי להתקיים – עמוס מאוד על רה"מ, האם שייך להקדים את האירוע במספר ימים?", שאל הגורם מלשכת רה"מ, רובינשטיין השיב בחיוב – וכך האירוע שהיה אמור להתקיים ביום ראשון – הוקדם ליום חמישי י"א אב - 3/8/17, בשעה 9:30 בבוקר.



נתניהו ורובינשטיין. צילום: דוברות ביתר עיליתצילום: נתניהו ורובינשטיין. צילום: דוברות ביתר עילית
נתניהו ורובינשטיין. צילום: דוברות ביתר עילית


הגבעה החדשה תצטרף לשתי אחיותיה, גבעות A ו-B וצפויות להבנות עליה כ-1,100 יחידות דיור, שיחברו לאלפי יחידות הדיור שנבנו בשנים האחרונות בעיר ביתר, למרות ההקפאה המדינית בתקופתו של הנשיא האמריקאי ברק אובמה, וזאת בזכות כישורי השתדלנות של ראש העיר רובינשטיין במשרדי הממשלה ומול ראש הממשלה נתניהו.

הגעתו של נתניהו לעיר החרדית, באה במסגרת הרצון לחזק את החיבור שלו עם המפלגות החרדיות, בעיקר בתקופה הנוכחית, שהוא חייב גיבוי מול התקשורת הכלכלית וחקירות המשטרה. החרדים הם בעלי ברית אמיתית עמו - וכעת הוא משיב להם כגמולם.




ביתר עילית בנימין נתניהו מאיר רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד