י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

איפה הכסף שגייסה סרסור עבור בית העלמין

ארה"ב: לינדה סרסור, תומכת חמאס, גייסה מאה אלף דולר לשיקום בית הקברות יהודי שחולל, אבל הכסף לא הגיע ליעדו

אילוסטרציה. צילום: ETROG.IT
אילוסטרציה. צילום: ETROG.IT



לינדה סרסור, מוסלמית אמריקאית ממוצא פלסטיני, חשודה בתרמית. האשה, תומכת חמאס מוצהרת, שנולדה לזוג פלסטינים מהגרים, וגדלה בסאנסט פארק, בברוקלין, וכיום מכהנת בתפקיד המנכ"לית של האגודה הערבית אמריקנית של ניו-יורק.

לדבריה גייסה כסף לשיקום בית קברות יהודי, אך הוא מעולם לא הועבר, האם גיוס הכספים היה רק תרמית?

סרסור שהנהיגה את הפגנת הנשים נגד טראמפ, קיבלה תגובות שהיא אנטישמית ושונאת יהודים. כדי לתת רושם שהדברים לא נכונים, הצהירה שהיא תגייס מאה אלף דולר לשיקום בית קברות יהודי בקולורדו שחולל באותם ימים.

אך לאחר חצי שנה, עדיין לא הגיעה ההמחאה של כ-100 אלף דולר מהארגון שלה, שקשור באופן מובהק ורשמי לתנועת ה- BDS האנטישמית שתומכת בחרם על ישראל.

על פי הדיווח בכמה אתרי חדשות בארה"ב, ניל פרייס מבית הקברות "גולדן היל" בלייקווד, אמר כי השאיר שלוש הודעות קוליות עבור טארק אל-מסידי, מייסד ארגון החינוך האיסלאמי "סלבריט מרסי", שהוביל את גיוס הכספים יחד עם סרסור לשיקום בית הקברות היהודי, אך אף אחד לא חזר אליו.

בית הקברות שניזוק בקולורדו לא פעיל, ומכיל 800 קברים של יהודים שנפטרו ממחלת השחפת במאה ה-19 וה-20, ומאז לא נקבר שם אף אחד.

שקריה של לינדה סרסור נחשפו בעבר, והוגדרה אצל תומכי טראמפ כאחת ששונאת את התרבות המערבית, מעודדת את חוקי השריעה, שונאת נוצרים ושונאת גברים, והצליחה להרגיז את האמריקנים, כשפיברקה סיפור על אישה מוסלמית שנחבלה כתוצאה מתקיפה גזענית נגד מוסלמים, כשדו"ח המשטרה, דחה את הטענות על פשע שנאה.

סרסור גם קראה לאמריקאים להתקומם נגד הנשיא טראמפ, והציעה למוסלמים בארה"ב להתחיל 'ג'יהאד' נגד הממשל הנוכחי, היא נעצרה מספר פעמים לחקירה על הסתה. היא כינתה את ממשל ארה"ב "פאשיסטים, גזענים לבנים ואיסלאמופובים השולטים בבית הלבן".

מהנהלת הארגון נמסר בתגובה להאשמות, "הכסף יועבר לאחר שהארגון המטפל בקרן יקבל תוכנית מפורטת מבית הקברות, כל ההתקפות נגדינו מקורן מארגונים ימניים, קיצוניים וציוניים".
כסף בית קברות שיקום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד