ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

המחבל נהרג: המשפחות לא קיבלו את האירוסין

עמאר חליל, המחבל מפיגועי הירי בבנימין, שביצע בסוף השבוע האחרון 2 פיגועי ירי יחד עם ארוסתו - נהרג הלילה במבצע מעצרים, ארוסתו הסגירה את עצמה • הפיגועים בוצעו על רקע אי הסכמת המשפחות לאירוסין

מחבל, צילום אילוסטרציה: פלאש 90
מחבל, צילום אילוסטרציה: פלאש 90



משפחת המחבל לא קיבלו את האירוסין: עמאר חליל, המחבל מפיגועי הירי בבנימין, שביצע בסוף השבוע האחרון 2 פיגועי ירי יחד עם ארוסתו - נהרג הלילה במבצע מעצרים, ארוסתו הסגירה את עצמה. הפיגועים בוצעו על רקע אי הסכמת המשפחות לאירוסין.

הלילה (ראשון) בוצעה פעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי, הימ"מ (היחידה ללוחמה בטרור) וכוחות צה"ל, שנועדה לעצור את המחבל שביצע את שני פיגועי הירי באזור עטרת ונבי צלח בסוף השבוע האחרון.

במהלך הפעילות, נתקל הכוח במחבל החמוש שביצע את הפיגועים, הכוח הגיב בירי ממנו נהרג המחבל. אין נפגעים לכוח. בנוסף נעצר חשוד נוסף שנכח במקום, העצור נפצע באורח קל במהלך המעצר וטופל על ידי הכוח.

לפני זמן קצר הותרו לפרסום פרטים שעלו בחקירת הפיגוע על ידי שב"כ. המחבל עמאר אחמד לטפי חליל, בן 34, תושב כפר עין, בעברו פעיל במנגנוני הביטחון הפלסטינים, כיום סוחר אמצעי לחימה, ביצע את שני הפיגועים יחד עם ארוסתו רואן עמבר וזאת על רקע העובדה כי משפחותיהם לא קיבלו את אירוסיהם.

כאמור, במהלך הפעילות בכפר נבי סלאח, הסמוך לרמאללה, כוחות הימ"מ והשב"כ נתקלו במחבל החמוש שביצע את הפיגועים והוא פתח לעברם באש, הכוח הגיב בירי ממנו נהרג המחבל עמאר חליל. רואן, ארוסתו של המחבל שהשתתפה בפיגועים, הסגירה עצמה למנגנוני הביטחון הפלסטינים והיא עצורה בידיהם.

שני אירועי ירי שהתרחשו במהלך השבת ביו"ש, האחד לעבר רכב באזור עטרת והשני לעבר פילבוקס צבאי באזור נבי סאלח, הביאו הלילה בתום פעילות מודיעינית ומבצעית של השב"כ למבצע מעצרים של לוחמי הימ"מ, אנשי שירות הביטחון הכללי וכוח צה"ל, באזור הכפר נבי סאלח שבאזור רמאללה.

במסגרת ההיערכות למעצרו של המבוקש הפלסטיני אשר הוחשד כמי שביצע את הירי בשני הפיגועים אתמול, פעלו הכוחות באזור נבי סאלח עד לאיתורו של החשוד בביצוע הפיגועים, אעמר אחמד חליל בן 34, תושב נבי סאלח.

במסגרת הניסיון לעצור אותו, שלף אעמר נשק מייצור עצמי לעבר הכוחות. משזיהו שהמבוקש חמוש ביצעו לוחמי הימ"מ לעברו ירי, במסגרתו הוא נהרג. במקום נעצר חשוד נוסף אשר היה עם המבוקש.
אין נפגעים לכוחותינו.
מחבל אירוסין עמאר אחמד לטפי חליל כפר עין פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד