י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

סערת המשגיח שהותקף • לאחר סולחה: הרבנות החזירה את הכשרות

סערת המשגיח שהותקף: לאחר שהרבנות הסירה את תעודת הכשרות ממסעדת 'הטורקי' בעיר, נערכה סולחה בין בעל העסק למשגיח, והבוקר, החזירה רבנות אור יהודה את תעודת הכשרות למסעדה

צילום: חדשות בזמן אמת
צילום: חדשות בזמן אמת

 


סערת משגיח הכשרות שהותקף במסעדה באור יהודה: לאחר שהרבנות הסירה את תעודת הכשרות ממסעדת 'הטורקי' בעיר, נערכה סולחה בין בעל העסק למשגיח, והבוקר, החזירה רבנות העיר את תעודת הכשרות למסעדה.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' לפני כשבועיים, משגיח הכשרות של המסעדה ביקש להסיר את תעודת הכשרות, זאת לאחר שבעל העסק לא הסכים שייכנס לפקח על האוכל במסעדה, בטענה כי הוא התריע בפני גורמים ברבנות על כך שהוא "אינו מסתדר עמו".

בעל העסק דרש שהמשגיח יוחלף במשגיח אחר. א' המשגיח התעקש על זכותו לקחת את תעודת הכשרות מהמקום בשל ההתנגדות שימשיך במלאכת ההשגחה, וכן בשל הטענה כי בעל המקום תקף אותו. לעזרת המשגיח הגיע רפאל רפאלי, משגיח כשרות אחר של הרבנות, שנשלח מטעם רב העיר ציון כהן להסיר את התעודה.

אלא שאז התחוללה מהומה של ממש. כמה מאנשי המקום ניסו למנוע פיזית את הסרת התעודה, במהלך המאבק שכאמור הפך לאלים, נשברה התעודה, והמשגיח א' נפצע קלות בידו משברי זכוכית התעודה. 

ברבנות התייחסו בחומרה לאירוע וזימנו את מנהל המסעדה לשימוע, שבסיומו הוחלט כי תעודת הכשרות לא תוחזר למסעדה.

בימים האחרונים, בהתערבות גורמים בכירים בעיר, נערכה סולחה בין מנהל המסעדה למשגיח הכשרות במהלכה יושרו ההדורים בין הצדדים, וכאמור, הבוקר הוחלט להחזיר את תעודת הכשרות למסעדה.

במסעדת 'הטורקי' הודו לרב העיר הרב ציון כהן, שלדבריהם למרות הפרסומים ופניות מהדרגים הגבוהים ביותר, בחר כרב העיר את טובת עירו על פני טובת המערכת.

המשגיח רפאל רפאלי - שתועד בסרטון מסיר את תעודת הכשרות תוך שהוא מותקף - תועד כשהוא מחזיר את תעודת הכשרות לבעל המסעדה.

ממסעדת הטורקי נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "שמחנו לעזור לסיים את המקרה בצורה שתגרום לפרנסה טובה.ואהבת הזולת. אהבת חינם לא עושה רע לאיש".

כשרות מסעדת הטורקי אור יהודה הרב ציון כהן סולחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד