ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

תרבוש - גם המגזר הדתי יודע ליהנות

הציבור הדתי פורץ דרך בהרבה מובנים. אתר תרבוש הוא אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי המרכז את הפעילויות השותפות ומספק מידע למשפחות המעוניינות לצאת לנופש בחול המועד סוכות או לאישה נשואה טרייה המחפשת מטפחת מעוצבת

תרבוש - גם המגזר הדתי יודע ליהנות

 


בשנים האחרונות קמות יותר ויותר פעילויות המתאימות למגזר הדתי. הציבור הדתי פורץ היום דרך בתחומים שונים. ניתן לראות דוגמניות אופנתיות המציגות פרטי לבוש צנועים לנשים, וכן כובעים ומטפחות לנשים נשואות. נוסף על כך, מקומות נופש רבים בארץ ובעולם מציעים תנאים טובים לשומרי הכשרות והשבת, ויש סרטים והצגות המותאמים לציבור המקפיד על גדרי הצניעות. אתר תרבוש הוא אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי המרכז את הפעילויות השותפות ומספק מידע למשפחות המעוניינות לצאת לנופש בחול המועד סוכות או לאישה נשואה טרייה המחפשת מטפחת מעוצבת.

הדתיות קובעות את האופנה

באתר תרבוש מתחת לקטגוריית "לייף סטייל" מתפרסמות חדשות אופנה לדתיות. באמצעות כתבות עדכניות יכולה האישה הדתית ללמוד על בגד חדש באופנה ולהפתיע את המשפחה והחברות בשולחן השבת. כך למשל, אחת האופנות הבולטות כעת היא אופנת השפיץ המתבטאת בשמלת קומות מרהיבה הכוללת שפיץ בגזרת הבטן. נוסף על כך, נשים דתיות יכולות לקבל מידע על שמלות במידות גדולות. נשים מלאות מתקשות למצוא בגדים המתאימים להן, ובייחוד נשים דתיות אשר יש להן הגדרות צניעות משלהן. בתרבוש יכולות הנשים הדתיות ליהנות מאופנה איכותית ולבחור בגדים המתאימים למידותיהן, ועל הדרך לקבל טיפים ועצות ללבוש אופנתי.

כשדתיים יוצאים לנופש

השאלה "מה עושים בחופש" היא שאלה החוצה את כל המגזרים. היום קיימות אטרקציות, פעילויות ובתי נופש לדתיים המתאימות לציבור הדתי. אלה כמה מבין הדוגמאות לפעילויות ומקומות מהנים שניתן למצוא בתרבוש:

• גן החיות התנכ"י – גן חיות מיועד גם לדתיים, ובעיקר כאשר מדובר בגן החיות הירושלמי המפורסם שבו אפשר ללמוד על בעלי חיים שהוזכרו עוד בתנ"ך. עובדי גן החיות מארגנים פעילויות לילדים המתאימות גם לילדי המגזר הדתי, כדוגמת סיור במחלקת הטורפים, סיור בכלובי הג'ירפות והקרנפים או היכרות מעמיקה יותר עם הפילים.
• נופש בגליל – חאן הגליל הוא מתחם אירוח בקיבוץ בית העמק המתאים להעברת מגוון רחב של פעילויות. הוא מציע מקומות לינה למשפחות או לזוגות והכול באווירה פסטורלית וירוקה, הרחק מכבישים סואנים ומרעשים עירוניים אחרים.
• אפשר גם בחו"ל – המגזר הדתי אוהב לבלות לא רק בארץ, אלא גם בחו"ל. בתרבוש יכול המטייל הדתי למצוא מדריך שיסייע לו להתמצא במדינה זרה כמו צרפת. הוא יוכל לקבל מידע על מסעדות כשרות, בתי מלון באזורים יהודיים המציעים ארוחות כשרות והארחה בשבת ללא הפרעה, וכן אטרקציות כמו מוזיאונים או אתרים היסטוריים המתאימים גם לציבור הדתי.
• עצות לנופש – נופש לציבור הדתי יכול להיות עניין לא פשוט. הורים רבים עומדים חסרי אונים מול חופשת הפסח המתקרבת ובאה ללא ידיעה מה יעשו עם ילדיהם אשר קיבלו ימי חופש רבים מבית הספר. באתר תרבוש יוכלו ההורים למצוא המלצות לחיפוש אתרי נופש דתיים, בייחוד בחג הפסח אשר בו לא תמיד קל למצוא מקומות שאינם מוכרים מאכלים שיש בהם קטניות עבור שומרי המסורת אשר נמנעים מאכילתם במהלך החג.

כשדתיים רואים סרט

ישנם סרטים שהציבור הדתי מעדיף שלא לראות בגלל ענייני צניעות, אם כי היום מטשטש הגבול בין סרטים לדתיים לסרטים המיועדים לכל ציבור אחר. יהיו שיקפידו קלה כחמורה ויצפו בסרטים המשדרים רק תכנים צנועים. עם זאת, בתרבוש אפשר למצוא ביקורות על סרטים המתאימים לכל אחד כדוגמת "וונדר וומן", "פורשים בסטייל" או "היפה והחיה". היום קיימת פתיחות גדולה מצד דתיים רבים לגבי סרטים, ובבתי הקולנוע ברחבי הארץ ניתן לפגוש צופים מכל המגזרים הנכנסים לאולם הקולנוע של סרט אקשן סטנדרטי. אף על פי כן, בתרבוש מתפרסמים מופעים שעשויים לדבר יותר אל הציבור הדתי כמו קליפים של "אנדרדוס" או מופעי הסטנד אפ של יאיר אורבך.

נופש לדתיים חופשה אופנה דתית גן חיות כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד