י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אישה נהרגה לאחר שצפתה במטוס נוחת

זו היתה אמורה להיות חוויה, אך היא הסתיימה באסון; אישה שצפתה בנחיתת מטוס נהרגה מהדף המנועים, זאת למרות האזהרות המוצבות סביב שדה התעופה

אילוסטרציה. צילום: רויטרס
אילוסטרציה. צילום: רויטרס



למרות אזהרות חוזרות ונשנות, בנמל התעופה סנט מארטן שבניו זילנד, תיירים מסתכנים ומתקרבים קרוב מדי למטוסים הנוחתים. החוף הסמוך לשדה התעופה הפך לאטרקציה לרוחצים ולתיירים, התיירים נצמדים ממש לגדר כדי לחזות במטוסים ענקיים שנוחתים.

התצפית על המטוסים הנוחתים היא פעילות מאד פופולרית בשדה התעופה 'הנסיכה ג'וליאנה' הבינלאומי. תיירים מצלמים סרטוני וידאו כשמטוסי ג'מבו עפים מעליהם, ההדף של המנוע גורם לעיתים קרובות לבגדים להקרע מגופם של הצופים.

בהצהרה של משטרת סן מארטן נכתב כי "אישה בת 57, נהרגה ביום רביעי האחרון, לאחר שהועפה ונדבקה לגדר של שדה התעופה, יחד עם כמה אנשים אחרים, כאשר מטוס המריא".

המשטרה מסרה כי הם מפטרלים במקום מדי יום, כדי להזהיר אנשים להתרחק מהאזור המסוכן.

האזהרות כאמור לא עוזרות, כשמאחורי הגדר ליד אחד המסלולים מטוס בואינג 737 המריא, פיצוץ הסילון החזק העיף את האשה לאחור, שם היא נפגעה בראשה מבטון, והיא מתה זמן קצר לאחר מכן בבית החולים.

שלטים בשדה התעופה מזהירים את התיירים להישאר במרחק ניכר מהמסלול, מאחר ושדה התעופה מתואר כאחד המפחידים בעולם עם מסלול קצר של רק 2,180 מטר, מה שגורם למטוסים להתקרב בגובה נמוך מאד כדי לנחות.
נחיתה שדה תעופה ניו זילנד המראה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד