י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

צפו: אבי גבאי הגיע לכנסת וניהל את ישיבת הסיעה

לאחר שאת הטייטל 'יו"ר האופוזיציה' הוא השאיר בידיו של ח"כ יצחק הרצוג שנחל כישלון צורב בבחירות האחרונות לראשות 'המחנה הציוני' - היו"ר הנבחר אבי גבאי הגיע היום לכנסת וניהל את ישיבת הסיעה • צפו בדבריו

גבאי בישיבת הסיעה. צילום: יונתן זינדל - פלאש 90
גבאי בישיבת הסיעה. צילום: יונתן זינדל - פלאש 90



לאחר שאת הטייטל 'יו"ר האופוזיציה' הוא השאיר בידיו של ח"כ יצחק הרצוג שנחל כישלון צורב בבחירות האחרונות לראשות 'המחנה הציוני' - היו"ר הנבחר אבי גבאי הגיע היום לכנסת וניהל את ישיבת הסיעה.


אבי גבאי בישיבת הסיעה. צילום יעקב גרודקה

"קיימנו אתמול ישיבת סיעה ארוכה וטובה מאד" אמר גבאי. "לאורך הקמפיין אמרתי ואני חוזר ואומר שיש לנו סיעה איכותית מאוד ואין לי ספק שבעבודה משותפת נגיע להישגים שיובילו להקדמת הבחירות ולנצחון בהן" אמר גבאי לחברי הסיעה.

"הציבור רואה את העובדות שעליהן אין מחלוקת- מתנות במאות אלפי ש"ח ומעורבות עמוקה של בן הדוד בעסקאות הספינות והצוללות בזמן שהוא מנהל מו"מ קואליציוני.

"אמש ראינו את ראש מינהל הרכש במשרד הבטחון מתאר כיצד סוחרים בבטחון שלנו ולפני מספר ימים ראינו את שר הבטחון לשעבר, בוגי יעלון מתאר את הקישור שנעשה בין הבטחון שלנו לבין אינטרסים עסקיים.

"המערכת המשפטית עושה את עבודתה ויש לה את הקצב שלה אבל יש רגעים שבהם מנהיגי ציבור לא יכולים להתחבא מאחורי פרוצדורות משפטיות.

"המצביעים של בנט, דרעי וכחלון לא מבינים את השתיקה הציבורית ומצפים מהם שיאמרו לנתניהו בדיוק את מה שהוא אמר בזמנו על אולמרט: ״עד כאן״. שיגלו אומץ לב ציבורי ויפרקו את הממשלה.

"אני קורא לראשי מפלגות הקואליציה - זו לא דרככם, שימו לזה סוף ותאמרו לנתניהו - עד כאן" אמר יו"ר המפלגה הנבחר בישיבת הסיעה.
אבי גבאי מפלגת העבודה ישיבת סיעה הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד