כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

טיפים להשכרת רכב בחו"ל

אחד הדברים שמעסיקים אותנו בתכנון טיול לחו"ל הוא הרכב שיוביל אותנו ממקום למקום בנוחות ובבטחה. כל הטיפים שאתם חייבים לדעת לפני השכרת רכב בחו"ל

shutterstock
shutterstock



מתכננים טיול בחו"ל? נפלא! תוכלו להשכיר רכב אותו תאספו ישירות מנמל התעופה בו תנחתו בעת הנחיתה, ותמסרו בחזרה קרוב לשעת ההמראה בחזרה. תוכלו לארגן מסירה ואיסוף של הרכב בשני נמלי תעופה שונים, ולדאוג לאבזור הרכב מראש. המפתח בהשכרת רכב שיהיה מושלם בהתאמתו לצרכים שלכם בחו"ל הוא - ארגון מראש. קבלו את כל הטיפים להשכרת רכב בחו"ל - כך שתוכלו לנסוע באופן עצמאי וללא בזבוז זמן מיותר, לאן שתרצו ובכל שעה שתרצו.

1 - בחרו את סוג הרכב שיתאים לכם

השכרת רכב מתאפשרת עבור קטגוריות שונות של רכבים - החל מרכבי מיני, לעיתים בעלי שלוש דלתות (שתי דלתות לנוסעים ואחת לתא המטען), וכלה במיני-ואנים או רכבים המתאימים לקבוצות של מטיילים. לא רק בגודל הרכב תגלו מגוון נרחב - גם במאפייניו תוכלו להתאים רכב לבחירתכם. למשל: תוכלו להשכיר רכב ידני או בעל תיבת הילוכים אוטומטית; תוכלו להשכיר רכב בעל מערכת ניווט או ללא מערכת ניווט מקומית מבוססת GPS; תוכלו להשכיר רכב יוקרה או רכב שטח; וכדומה.

חשוב להתאים את סוג הרכב לצרכים שלכם ולאופי הטיול - גם על מנת לאפשר טיול מושלם, וגם על מנת לאפשר שימוש מתאים ברכב והחזרתו תקין, ללא תשלום עמלות נוספות.

סוגי הרכב השונים נדרשים לתשלום שונה עבור כל יום השכרה. הזמנה הרכב המיועד מראש, חוסכת לא פעם בתשלומים גבוהים עבור סוגי רכבים יקרים יותר מאלה שהיו יכולים להתאים לכם אולם אזלו מן המלאי להזמנה בתאריך קרוב לתאריך החופשה שלכם. תוכלו להזמין את הרכב המתאים לכם שלושה חודשים ואף יותר, טרם החופשה, ולהבטיח את הרכב המתאים בעלות הזולה ביותר, שיחכה לכם בזמן ובמקום שנקבעו.

2 - בחרו והזמינו מראש את האבזור הנדרש לרכב שלכם

הדוגמה הטובה ביותר במקרה זה הוא כמובן מושבי בטיחות לילדים ולתינוקות. על מנת לוודא כי הרכב יאובזר בהתאם לצרכים שלכם - הקפידו להזכיר ולהבטיח תשלום עבור אבזור מלא של הרכב בהתאם לצרכיכם. מושבי תינוק כאמור, ציוד לנסיעה בתנאים קשים (כמו למשל ציוד לנסיעה מעל כבישים מושלגים) וכדומה.

מומלץ לקבל אסמכתא לאבזור שהוזמן ולהדפיס את הפרטים, על מנת לוודא בקלות שכל האסזור שהוזמן אכן קיים ברכב בעת האיסוף שלו עם תחילת החופשה

3 - בחרו את סוג הכיסוי הביטוחי המתאים לכם

חברות השכרת רכב מציעות כיום מגוון נרחב של כיסויים ביטוחיים עד כדי כיסוי לכל נזק שייגרם לרכב, כולל הזמנה מיידית של גרר וטיפול ברכב במידת הצורך במהלך הטיפול, ואי תביעה לתשלום בנוגע לנזקים כולל גניבת הרכב במהלך הטיול. שקלו אילו כיסויים ביטוחיים יאפשרו לכם חופשה "בראש שקט" והזמינו כיסויים אלה בהשכרת הרכב שלכם.

הזמינו את הרכב שלכם מראש - ותאפשרו לעצמכם מגוון נרחב של אלטרנטיבות

חברות להשכרת רכב מציעות שלל רכבים מקטגוריות שונות המאפשרים חופשות נינוחות, מרווחות ע ניידות גבוהה במהלכן. הקדימו והזמינו את הרכב המתאים לכם מבעוד מועד, על מנת להבטיח שסוג הרכב, הקטגוריה שלו, האבזור שלו והמאפיינים שלו - יהיו בדיוק אלה שיאפשרו לכם חופשה מושלמת. טיול מהנה!
השכרת רכב בחול טיול השכרת רכב טיפים כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד