ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

קירוב לבבות: החזן מבני ברק אצל הדרוזים • צפו

שמעון שוורץ, חזן מבני ברק, הגיע היום לניחום אבלים בבית משפחתו של האיל סתאווי, לוחם משמר הגבול שנרצח בפיגוע בהר הבית. סתאווי הוא בן העדה הדרוזית ומשפחתו מתגוררת בכפר מרר שבגליל צפו בתפילת החזן החרדי בביתו של הלוחם הדרוזי

צילום: ישי דריקס
צילום: ישי דריקס

 


שמעון שוורץ, חזן מבני ברק, הגיע היום (שלישי) לניחום אבלים בבית משפחתו של האיל סתאווי, לוחם משמר הגבול שנרצח בפיגוע בהר הבית. סתאווי הוא בן העדה הדרוזית ומשפחתו מתגוררת בכפר מרר שבגליל.

שוורץ ביקש לשאת תפילה "לעילוי נשמת החייל היקר שמסר את נפשו על ארץ קודשינו, לחם ונהרג על קידוש השם", ונשא תפילת "אל מלא רחמים".

כזכור סתאווי נרצח ביום שישי האחרון בפיגוע בהר הבית כשנורה מטווח קצר על ידי שלושה מחבלים. לוחם מג"ב נוסף נרצח בפיגוע, כמיל שנאן, גם הוא בן העדה הדרוזית מחורפיש.

צפו בתפילת החזן החרדי על הלוחם הדרוזי


צילום: ישי דריקס

רבני משטרת ישראל ומשמר הגבול, בראשותו של רב המשטרה, נצ"מ הרב רמי ברכיהו, הגיעו לנחם את משפחות השוטרים שנהרגו בפיגוע בהר הבית ביום שישי האחרון, ולהביע את הערכתם, בשם משטרת ישראל, על פועלם של בני העדה הדרוזית במשטרת ישראל ובשאר כוחות הביטחון.

למשפחתו של רס"מ כמיל שנאן ז"ל, אותם פגש סגל הרבנים בחורפיש, אמר הרב ברכיהו: "שותפות הגורל והבחירה האמיצה של בני העדה הדרוזית לקשור את גורלם לגורלה של מדינת ישראל היא ההוכחה הטובה ביותר, כי רק ביחד ניתן יהיה לשמר את העוצמות האנושיות של האנשים המרכיבים את שלמות המדינה".

במהלך ביקורם של הרבנים בבית משפחתו של רס"מ האיל סתאוי ז"ל, בכפר מג'אר, הגיעו עשרות מבני משפחתו של, רס"מ האיל ז"ל וחיבקו את הרבנים במשך דקות ארוכות. רבני המשטרה ציינו את ההתרגשות הגדולה שאחזה בהם במהלך הביקור.
רב המשטרה צייו בפני הנוכחים כי הוא נפעם מרוחב הלב ומתעצומות הנפש של בני המשפחה, ואמר:" אני יוצא מביתכם מחוזק בהבנה ששום דבר לא יוכל להפריד את הברית הקדושה שנחרטה בין העדה הדרוזית לבין המדינה, ובתול כל, לשירות בחזית העשייה המבצעית של משטרת ישראל.

בסיומו של ביקור הניחומים פנו בני המשפחה לרב המשטרה בבקשה לשמר ולחזק דווקא את ברית החיים של בני העדה עם גורל המדינה. הרב ברכיהו הודה להם על דבריהם ואמר כי הוא, יחד עם כל סגל רבני המשטרה ומשמר הגבול, יוסיפו לפעול למען בני העדה הדרוזית המשרתים בשורות משטרת ישראל, ולמען חיזוק שותפות הגורל בין העדה למדינת ישראל.

דרוזים חרדי קל מלא רחמים האיל סתאווי פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד