י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

פינדרוס על ברקת: "ירדו הסיכויים שנתמוך בו"

בעקבות המשבר שפרץ בין סיעת 'דגל' לבין ראש העיר י-ם, זאת בעקבות שינוי התב"ע במתחם ורבורג, עלה הבוקר יו"ר הסיעה פינדרוס לראיון ב'קול ברמה' • "אתמול ברקת טעה, הרבנים ביקשו ממנו להוריד את הדיון והוא לא עשה את זה ואין לי מושג עדיין מה תהיה המשמעות של סירוב לרבנים" • האזינו

פינדרוס וברקת
פינדרוס וברקת



הסערה הירושלמית שנחשפה ב"בחדרי חרדים": יממה לאחר המשבר שפרץ בין 'דגל התורה' בירושלים לראש העיר ניר ברקת, על רקע שינוי התב"ע של מתחם ורבורג בשכונת קריית יובל בירושלים, מ"מ רה"ע יצחק פינדרוס שובר שתיקה ומדבר על ה'דיל' הסודי של 'דגל התורה עם ברקת, ועל המשבר שהרחיק את הסיכוי שהסיעה הליטאית תתמוך בברקת בבחירות הבאות.

בשיחה לדודי שוומנפלד ויקי אדמקר ב'קול ברמה' אמר פינדרוס כי "אין עדיין הסכם כתוב, יש מו"מ כמעט שנה, יש דברים שכבר יצאו לפועל ויש הרבה דברים שעדיין לא".

הוא התייחס למשבר עם ראש העיר ואמר כי "אתמול ברקת טעה, הרבנים ביקשו ממנו להוריד את הדיון והוא לא עשה את זה ואין לי מושג עדיין מה תהיה המשמעות של סירוב לרבנים, אנחנו נשב עם הרבנים ונקבל החלטה איך מגיבים לסירוב הזה".

"בקרית יובל לא הייתה תזוזה בשנים האחרונות לטובת החרדים", טען פינדרוס ב'קול ברמה', "צריך לזכור שזו הסיבה ש'דגל' לא תמכה בברקת".

לדבריו, "ההחלטות שקיבל ברקת בקרית יובל - מורידות את הסיכויים שנתמוך בו בקדנציה הבאה, אני לא חושב שקיבלנו מתנה גדולה. אני מבין את האברכים בקרית יובל, אני חושב שיש מצב לא טוב, אבל בסיטואציה הקיימת אפשר לצעוק 'גיוועלד' או מנגד להתמודד עם מה שיש".

על סערת מתחם ורבורג הודה פינדרוס כי "היה ברור שברקת לא ייתן להכניס במתחם אפילו סיכה לחרדים, זה שברקת מתעקש על זה - כולל מה שסוכם בקרית יובל, אבל זה לא הופך את הדברים למשמחים".

על הביקורת בתוככי הסיעות החרדיות אמר פינדרוס: "קריית יובל היא קהילה ליטאית שסובלת שנים מקיפוח בירושלים והגיוני שיהיו כעסים מצד נציגי מפלגות אחרות, הביקורת של צביקה כהן היא תקשורתית, אין לי ספק שכהן יעשה הכל שאנחנו נצליח, והוא לא יפעל נגד גני הילדים שקיבלנו בקרית יובל".

האזינו לראיון המלא:
יצחק פינדרוס קרית יובל ורבורג ניר ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד