ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

פרסום ראשון • אבוטבול שיבץ את כלל התלמידות: "צעד בטוח"

ברגע האחרון ולאחר הארכה, סיימה עיריית בית שמש לשבץ את כלל התלמידות בסמינרים ושיגרה את מכתבי השיבוץ למנהלים • אבוטבול מסכם בסיפוק ועוקץ את עו"ד יואב ללום: "אין צורך להאיץ בנו, על ידי עורכי דין כאלו ואחרים" • פרסום ראשון

פרסום ראשון • אבוטבול שיבץ את כלל התלמידות: "צעד בטוח"
יונתן זינדל, פלאש 90



פרסום ראשון: התפתחות משמעותית בסוגיית רישום התלמידות לסמינרים בבית שמש. לאחר ימים של מאמץ מול מנהלי הסמינרים בעיר, עיריית בית שמש סיימה את שיבוצן של כ- 140 הבנות שנותרו עד כה ללא סמינרים לשנת הלימודים הבאה, וביממה האחרונה נשלחו מכתבי השיבוץ לכלל המנהלים.
יודגש, כי לא מדובר בסוף פסוק, אלא בשלב ראשוני אך משמעותי בתהליך השיבוץ. כעת, על המנהלים להגיב לשיבוץ העירוני ולאחר מכן הם צפויים לפנות ישירות לתלמידות.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי מתוך ה-140 בנות שהעירייה שיבצה, כ-120 מתוכן שובצו בהסכמת המנהלים ובשיתוף פעולה עימם, זאת כאמור, לאחר מאמצים שנעשו בימים האחרונים על ידי ראש העיר משה אבוטבול ומחזיק תיק חינוך ישעיהו ארנרייך, מול המנהלים, וזאת במטרה שלא להפר את הוראת גדולי ישראל, שהורו לרשויות המקומיות לא להתערב ברישום.

כזכור, לפני עשרים יום, פנה אבוטבול למנהל המחוז החרדי איציק זהבי וביקש תוספת זמן של עשרה ימים על מנת לדאוג לשיבוצן לשנת הלימודים הבאה של הבנות שנותרו ללא שיבוץ בסמינרים.

אולם, בעקבות העובדה שאבוטבול שהה בימים האחרונים בארה"ב, לרגל סמינר חינוכי, הוא ביקש הארכה נוספת של מספר ימים. בתחילת השבוע שב ראש העיר ארצה ואמש הוא סיים לשגר את כלל מכתבי השיבוצים לסמינרים בעירו – שנים עשר במספר.

בשיחה עם "בחדרי חרדים" אמר הבוקר אבוטבול כי "אמנם מדובר בצעד איטי - אבל הוא צעד בטוח, מתוך כבוד גדול לגדולי ישראל", לדברי אבוטבול, "אני לא עובד עם התהלמות ומלחמות אלא בחיבור עם המנהלים ועם עשייה משותפת. לכן אני שמח שיחד עם הרב ישעיה ארנרייך - הצלחנו לעשות את הצעד הזה".

אבוטובול הוסיף כי "פעלנו במשך חודשים רבים, והתוצאה תהיינה בימים הקרובים, מתוך אהבה ואחווה, שלום ורעות".

ראש עיריית בית שמש עוקץ את עו"ד יואב ללום ששיגר מכתבי התראה בנושא ואמר ל"בחדרי חרדים" כי "אין צורך להאיץ בנו את הנושא, לא על ידי עורכי דין כאלו ואחרים או על ידי אישים כאלו ואחרים. כולם יודעים שבבית שמש העשייה נעשית רק מתוך הידברות והסכמות".
משה אבוטבול שיבוץ הסמינרים בית שמש המחוז החרדי יואב ללום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד