י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

לא הביא מספיק כסף: בחור הישיבה נאלץ לשוב לישראל כלעומת שבא

בחור ישיבה חסידי מישראל שיצא לשהות בבבלגיה לצורך גיוס כספים לחתונתו - נאלץ לשוב על עקבותיו כלעומת שבא לאחר שלא היה לו את סכום הכסף הנדרש על פי החוק

בחורי ישיבה בשדה התעופה. ארכיון, צילום: פלאש 90
בחורי ישיבה בשדה התעופה. ארכיון, צילום: פלאש 90



בחור ישיבה חסידי מישראל יצא לשהות בבבלגיה לצורך גיוס כספים לחתונתו. עסקנים מקומיים המתינו לו בכדי לסייע לו לגייס תרומות בבתי נדיבים.

בחור הישיבה נחת אמש (רביעי) בשדה התעופה בבריסל ונשאל האם יש לו 45 אֵירוֹ לכל יום בו הוא מתכוון לשהות בבלגיה. לצערו של הבחור, לא היה לו את הכסף הנדרש על פי החוק לכל מי שמגיע להתארח שם.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מי שהמתין לו בשדה התעופה, ראה כי הבחור בושש מלבוא, בדק במשטרה וגילה כי הפקידים בשדה אינם מאפשרים לו להיכנס והוא מעוכב על ידיהם.

ניסיונות העסקנים להכניסו עלו בתוהו. בסיועו של העסקן שמוליק מרקוביץ מאנטוורפן, אפשרו לבחור הישיבה לעלות לטיסה חזרה לישראל, מבלי שיצטרך ללון בלילה בשדה התעופה תחת עיניהם של אנשי האבטחה.

הבחור אמר כי לא ידע על כך שיש להביא כסף. הוא מספר כי הפקידים ואנשי האבטחה לא אפשרו לו ליצור קשר טלפוני.

העסקנים בקהילה החרדית באנטוורפן שבים ומתריעים כי אין לצאת לבלגיה ללא כסף או כרטיס אשראי. כזכור ב'בחדרי חרדים' דווח כבר מספר פעמים כי בקהילה החרדית באנטוורפן שבבלגיה הזהירו ומזהירים לבל ישנו כאלה סיפורים ולפי החוק על כל יום שאדם צריך להיות בבלגיה כולל ילדיו, הוא צריך להביא עמו 45 אירו לכל נפש. גם אם אחד ההורים הוא אזרח בלגי, על שאר בני המשפחה להביא את הסכום הנדרש.
בלגיה אירו כסף שדה התעופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד