כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

'עד הנה': בואו לבחור עטיפה לסינגל החדש של מיכאל שניצלר

היוצר מיכאל שניצלר סיים לעבוד על 'עד הנה', סינגל חדש בהגשת ארגון 'בלב אחד' • 'עד הנה' הוא שיר הודיה ושבח לקב"ה, על הנס הרפואי שחווה המוזיקאי, לאחר שהיה במצב רפואי קשה • את בחירת העטיפה לסינגל, הוא משאיר לכם: איזו אתם אוהבים? • הצביעו והשפיעו

'עד הנה': בואו לבחור עטיפה לסינגל החדש של מיכאל שניצלר



לפני שנה מצבו הרפואי של היוצר מיכאל שניצלר לא היה להיט, בלשון המעטה. הוא סבל מבעיות רפואיות כאלה ואחרות בתוספת משקל עודף באופן משמעותי. גם הוא עצמו כבר היה חסר תקווה. הוא נאלץ לעבור סדרת טיפולים, ביניהם ניתוח מסכן חיים, אבל הכל היה שווה את זה. שניצלר נראה היום מעולה, בריאותו תקינה, והחשוב ביותר - הוא אדם חיובי ומחייך יותר מאשר אי פעם.

נס ההצלה שלו לאחר שהיה בין חיים למוות הביא אותו להשיק סינגל חדש בשם 'עד הנה', במילים הלקוחות מתוך תפילת 'נשמת', כשמי שפורש חסות על השיר המרגש הוא ארגון 'בלב אחד', שלאחרונה חתם עם שניצלר על חוזה שיתוף פעולה, עליו עוד תשמעו רבות בהמשך.

לפני זמן מה הזמין שניצלר את הקהל הרחב לעצב את עטיפת הסינגל. אחרי זמן מה הגיעו אינספור רעיונות מרתקים, מהם נבחרו 25 עטיפות, שעוצבו בידי אברכים שעוסקים בגרפיקה לצורך פרנסתם. כעת מבקש שניצלר מהציבור הרחב לומר את דעתו. בדף מיוחד שנפתח מוצגות 25 עטיפות, כל אחת בטעם שונה ובסגנון משלה. "זו סחורה נפלאה", כותב שניצלר בדף הייעודי. "כל אחד הביא את כשרונו הייחודי, ו'כשם שאין פרצופיהם שווית - כך דעותיהם שונות'."

"אנחנו מזמינים אתכם לבחור את העטיפה שאתם הכי אוהבים, ובסיומה של ההצבעה נכריז מי הזוכה המאושר. כרגע, כל שמות המעצבים שמורים במערכת. גם ההצבעה היא דיסקרטית לחלוטין. בבקשה אל תצביעו יותר מפעם אחת, אם באמצעות כניסות כפולות או בכל דרך אחרת. אנחנו לא מנהלים או רבנים שמשתמשים ברצועה, פשוט תהיו הוגנים למען הצלחת הפרויקט".

שניצלר חותם - "אנחנו רוצים להודות לכל המצביעים, ולכל מי שעיצב את העטיפות או עזר להצלחת התחרות. נפרסם את הזוכה המאושר בסיום".

רוצים להשפיע? הקליקו כאן
עד הנה מיכאל שניצלר בלב אחד עטיפה סינגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד