כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024

העולם הוירטואלי בדרך לעולם הפיזי • כנסו

בכנס 'דה מרקר לאינטרנט' השתתפו מאות חברות, ביניהן אתר 'בחדרי חרדים' • בין הנושאים: האם הקופונים כאן בשביל להישאר, והאם המדיה תהפוך לחלק מחיינו • סיקור

כנס דה מרקר. צילום: קפה דה מרקר
כנס דה מרקר. צילום: קפה דה מרקר

העולמות מתקרבים והעתיד נמצא בטכנולוגיות שיטמיעו את עולם האינטרנט הווירטואלי בתוך חיי היום יום הפיזיים, זה היה המסר העיקרי מוועידת האינטרנט 2011 שערך היום דה מרקר.

בכנס השנתי שנערך זו השנה השישית ברציפות, השתתפו אלפים מאנשי האינטרנט בישראל, שהגיעו להעשיר את ידיעותיהם בארבעה מסלולי תוכן, ולהתעדכן בתחזיות העתידיות באשר לצפוי לנו בתחום האינטרנט והשיווק המקוון.

לכנס היו שותפים גם מיטב חברות האינטרנט בישראל, ובינהם, גוגל, דפי זהב, יד2, גרופון, וגלובל נטוורקס - בחדרי חרדים אשר הציגו את הפעילות היומיומית הענפה בשני מתחמים קריאטיביים.

בין הטכנולוגיות שהוצגו השנה הציגה חברת מדייה גיים את מתקן liquid galaxy המדמה סביבה מציאותית על ידי 7 מסכי מחשב המציגים את תמונת הקרקע בכמעט 360 מעלות.

המערכת הראשונה המבוססת על יישום גוגל ארץ נתרמה לבית ספר רוגזין על מנת שילדי עובדים זרים מ-42 מדינות יוכלו לבקר בביתם לפחות בצורה ווירטואלית

גם בתחום התוכן לא היה משעמם, ודיון מרתק התפתח במושב שיווק ופירסום שנערך בחסות יוטיוב, בשאלה האם גרופון ודומיו הוא אמצעי מדיה או דרך לקידום מכירות בלבד.

לטענת מנכל גרופון דורי הללי, זוהי המדיה היחידה שהתשלום הוא על הצלחה אמיתית בלבד, והייחודיות היא בלקיחת עסקיים אוף ליין והעברתם לשיווק און ליין, תוך ביטוי היכולת של גרופון להתאמה אישית לצרכי המשתמש, תוך מבחר גלובלי של הצעות מותאמות ואטרקטיביות, הוא אף ציין כי כפי שהתפרסם לאחרונה זוהי החברה שגדלה במהירות הגדולה ביותר בעולם, תוך עקיפת ענקיות כפייסבוק וגוגל.

את חזון גרופון שנכנסה לאחרונה לשוק הישראלי לאחר רכישת גרופר המקומית, הציג כעולם תוכן של הוואי ואפשרויות בילוי חדשות, כשמוטיב ההנחה והמידיות, הוא אך תירוץ בשביל לצאת מהבית.

לעומת זאת טען מנכ"ל דומינוס פיצה כי שגרופון זה כלי שיווקי בלבד, אמנם מוצלח מאוד, אולם זמני שימצה את עצמו במהירות, ובקרוב יהיה צורך באמצעי שיווק חדשים, לדבריו הצטרף גם תימור גורדון מנכ"ל ARC אינטראקטיב שאף כינה את גרופון 'מרסק מותגים' שיש להזהיר עסקים ממותגים מפניו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד