ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

שוקולד בדיאטה? יש דבר כזה

דיאטה ושוקולד? נשמע כמו שתי מילים סותרות • הכירו את הגרסה החדשה: דיאטה ללא תסכול • השוקולייטר ערן דה-רב ממליץ לכם לנסות דיאטה מזן אחר

גם בדיאטה. שוקולד. צילום אילוסטרציה
גם בדיאטה. שוקולד. צילום אילוסטרציה



ההרגל לאכול משהו מתוק בסיומה של ארוחה הוא לא אחת המוקש הקיים בתוכנית הדיאטה של רבים. תוכניות דיאטה ותפריטי דיאטה אינם מכילים מנות אחרונות וקינוחים ובדרך-כלל דיאטה לא תיקח בחשבון קפה ועוגה אחרי האוכל, או כמה טבליות שוקולד למילוי המצברים אחר הצהריים.

ספרי דיאטה שיצאו בשנים האחרונות כוללים דיאטה כתוכנית הרזיה מהירה, מהסוג שניתן לרדת איתם במשקל ולרזות מספר קילוגרמים במהירות.

מי שאוהב שוקולד ורגיל לאכול אותו ללא חשבון, לא יכול לעשות דיאטה שבה לא אוכלים שוקולד. גם אם יצליח בדיאטה כזו לזמן מסוים הוא ישבר לאחר תקופה ויאכל כמות כפולה ממה שרגיל. לכן אם אתם מאוהבי השוקולד, אתם חייבים לשלב אותו בתפריט הדיאטה היומי.

לשוקולדים שונים יש ערך קלורי שונה. יש הבדל מצטבר בין 390 ל-440 קלוריות ל-100 גרם. לכן יש להקפיד לרכוש את המוצר עם הערך הקלורי הנמוך יותר.

חצי חבילת שוקולד שווה בערך 220 קלוריות. אם המטרה שלכם היא לאכול כ-1800 קלוריות ביום, ניתן לשלב בדיאטה חצי חבילת שוקולד ולאכול בשאר היום 1600 קלוריות נוספות.

הרעיון הבסיסי הוא שזו תוכנית דיאטה הכוללת אכילה של כמות מוגבלת של שוקולד מדי יום. הדיאטה הזו היא תוכנית אכילה בריאה ומאוזנת, בעלת יתרונות בריאותיים בלתי מבוטלים.

ראו בשוקולד כצ'ופר היומי שלכם. אחרי הכל, כאשר "משהו אסור", אנו רוצים אותו יותר, אז הנה לכם דיאטה בה הכל מותר. רק שמרו על המינון הנכון.

הטיפים באדיבות 'דה-בר' - יוצרים בשוקולד ומכייפים באפייה

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד