י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

משחק הסלולר החדש של 'בחדרי חרדים': פרסים מדהימים

משחק הטריוויה הסלולרי של 'בחדרי חרדים' חוזר בגדול: ענו נכון על כמה שיותר שאלות בנושאים כלליים, נושאי יהדות ופסח - ותוכלו לזכות באירוח בצימר יוקרתי או משקפי שמש

משחק הסלולר החדש של 'בחדרי חרדים':  פרסים מדהימים

אתר 'בחדרי חרדים', בשיתוף חברת Mobile1, מזמינים אתכם להשתתף במשחק הטריוויה הסלולרי שיימשך במשך 4 שבועות - ואולי תזכו בפרס הגדול: אירוח בצימר יוקרתי ומפנק מתנת אתר "בורדו- צימרים יוקרתיים" בשווי 2,000 ש"ח, או באחד מפרסי המשנה: משקפי שמש מקולקציית Erroca eyeWear 2011 מתנת רשת האופנה ERROCA שיחולקו מידי שבוע.

על מנת להשתתף במשחק הטריוויה בסלולר, כנסו לאתר הסלולרי של בחדרי חרדים, אצל כל המפעילים הסלולריים, או שילחו הודעת sms עם המילה צימר למספר 6070 ותקבלו קישור ישיר למשחק (למכשירים תומכים בלבד).

מכאן והלאה נסו לענות על כמה שיותר שאלות טריוויה. השאלות בנושאים כלליים, בנושאי יהדות וכן בנושא חג הפסח.

לכל שאלה 4 תשובות אפשריות. כל תשובה נכונה תזכה אתכם ב-10 נקודות וכל תשובה שגויה תפחית ממאזנכם 5 נקודות. גם אם טעיתם, ניתן להמשיך לשחק ולצבור כמה שיותר נקודות.

בסוף התחרות יוכרז הזוכה הגדול בפרס הראשון: ארוח בצימר יוקרתי ומפנק, מתנת אתר "בורדו- צימרים יוקרתיים". השובר הינו ע"ס 2,000 ש"ח למימוש באירוח בצימר, על פי בחירתו.

הזוכה יהיה מי שצבר את הניקוד הגבוה ביותר במשחקון בודד לאורך כל תקופת המשחק.

בנוסף, בכל שבוע יזכה מי שיצבור את מספר הנקודות הרב ביותר במשחקון בודד במשקפי שמש מקולקציית Erroca eyeWear 2011 מתנת רשת האופנה ERROCA . ההכרזה על הזוכים תתפרסם בתום התחרות.

אז למה אתם מחכים? היכנסו כבר עתה ל'בחדרי חרדים' בסלולר ותתחילו לשחק. משקפי השמש והצימר מחכים לכם.

• המשחק זמין בכל חברות הסלולר לבעלי מכשיר סלולרי הכולל אפשרות גלישת WAP. ההשתתפות במשחק איננה כרוכה בתשלום או דמי רישום מלבד התשלום עבור הגלישה באינטרנט הסלולארי בהתאם לחבילות הגלישה של כל משתתף. עלות שליחת הודעת sms לקבלת קישור ישיר למשחק הינה 0.5 ש"ח. בשבוע שממנו יצא הזוכה בפרס הגדול, הניקוד השני בטיבו יזכה בפרס המשני. לתקנון המשחק לחץ כאן




תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד