כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

חדש באתר 'בחדרי חרדים': מדריך רכב

במדור החדש, בחסות חברת Avis: כל המידע, הטיפים, המחירים והמבצעים החמים ביותר בכל מה שנוגע למכירת רכבים, ליסינג, השכרת רכב בארץ והשכרת רכב בחו"ל

חדש באתר 'בחדרי חרדים': מדריך רכב

קניית רכב או השכרת רכב עלולה להיות מורכבת, מסובכת ולגרום לא אחת למפח נפש אם לא מתכוננים כראוי ולא מקבלים מראש את כל המידע הדרוש הן על הרכב עצמו, הן על החברה ממנה אנו מחליטים לקנות את הרכב והן על עצמנו: איזה רכב בכלל מתאים לנו, לאיזו מטרה אנו זקוקים לרכב, כמה נוסעים אמורים לנסוע ברכב ועוד ועוד.

אתר בחדרי חרדים גאה להשיק מדור חדש בשיתוף חברת השכרת ומכירת הרכב המובילה בישראל - Avis. "מדריך רכב" מעניק לכם הגולשים פתרון מלא לכל מה שצריך לדעת בעולם הרכבים כגון: מדריך רכב שלם שעוסק באחזקה, תחזוקה, נהיגה, הצעות להשכרת רכבים, רכישת רכבים מבצעי השכרה, מבצעי רכישה ועוד.

במדריך תמצאו ארבעה ערוצים: רכישת רכב, השכרת רכב בארץ, השכרת רכב בחו"ל וליסינג. בכל אחד מהמדורים מחכות לכם כתבות שונות הנוגעות לכל אחד מהנושאים. מה עליכם לעשות לפני כל פעולה, השכרה או מכירה, מה חשוב לבדוק, כיצד מומלץ לפעול, על מה להקפיד ועוד. כמו כן, תמצאו שם את כל המבצעים הרלוונטיים לכל ערוץ וערוץ, צפיה בכל הרכבים באולם תצוגה וירטואלי, מידע מלא עליהם, רשימת סניפים מלאה ועוד.

Avis היא חברת הרכב המובילה בישראל. החברה מציעה שירותי השכרת רכב בישראל ובחו"ל, ליסינג תפעולי ומימוני, ומכירת רכב מיד ראשונה (מצי הליסינג וההשכרה). בנוסף מציעה Avis שירות מקצועי, אמין ואיכותי, בפריסה ארצית נרחבת, ללקוחות עסקיים ופרטיים.

לכניסה למדור לחצו כאן
מדריך רכב avis מדור טיפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד