ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

סגנני לך הופעה אישית לקיץ הקרוב

הקיץ מתקרב - ועמו סגנון צבעוני • מהיום אין חוקים של צבעים: אפשר להתפרע ולסגנן לעצמנו בכל יום הופעת לבוש חדשה • אז איך תבצעי שילובים במערכת הביגוד שלך?

סגנני לך הופעה אישית לקיץ הקרוב



בעבר היה קו אופנתי אחיד - גזרות, בדים וצבעים - לכל תקופה. היום הכל נראה אחרת ולא עוד עונה עם קו מנחה אחד.

משנת 2000 נראה כי באופנה נמצא הכול: המון סגנונות, אפשרויות והשפעות של תקופות שונות וככל שנעז לערבב ביניהן, כך ניצור לעצמינו סטיילינג אישי חדש וייחודי. אין חוקים של צבעים, אפשר להתפרע ולסגנן לעצמנו בכל יום הופעת לבוש חדשה.

אז מה נמצא העונה? כל אחת תבחר לעצמה את הסגנון המועדף עליה כדי שתרגיש בו הכי נוח, הכי נשי, וכמובן לא תתאמץ לשלוף כל יום מהארון הופעת אופנה חדשה, טרנדית מספיק, וגם כזו שמתאימה למבנה גופה.

עם סיורי האופנה שלי בחנויות, בחנתי מקרוב ומאוד אהבתי את הצבעוניות החדשה, שאולי גם אתן לא יכולתן להתעלם ממנה, אותם צבעים חזקים שהגיעו אלינו כמתקפה אחת גדולה, ככתמי צבע, הנקראים במונחי האופנה, בלוקים של צבע: הורוד פוקסיה, הכתום, הכחול רויאל, ירוק דשא, צהוב והמון לבן.

אז איך בכל זאת לובשים צבעים אלו ולא נראים כמו רמזור או פרסומת לטמבור?

שילובים נועזים

הנה לכן כמה עצות לסגנון אישי ללבוש אלגנטי ונשי עם כל הצבעים החזקים:

שלבו חולצת סאטן בצבע אופוויט עם חצאית שחורה, חגורה כתומה ככתם צבע וסנדל פלטפורמה שחור, לסיום עליונית דקה בגוון קאמל.

שלבו חולצה כתומה חלקה ומסוגננת ללא הדפסים או קישוטים, עם חצאית בגזרה ישרה או קלוש בצבע קאמל, ושלבו חגורה ונעל סירה שחורה בעלת עקב קטנטן (עקבי חתול בשפה המקצועית).
שלבו חולצה בורוד פוקסייה עם חצאית כתומה, (אני יודעת שאתן בהלם מהשילוב..), ולסיום חגורה שחורה ונעל או סנדל שחור.

גם גרביונים צבעוניים משתלבים מצוין ככתם צבע משלים לשמלות בצבעוניות אחידה כמו גרביון בורוד פוקסייה עם שמלה בגזרה ישרה לבנה, וסנדל שחור, גרביון שחור יהיה מקסים בשילוב לשמלה בכחול רויאל או ורוד פוקסייה, ושוב סנדל או נעל בשחור.

שימו לב, כי באפשרויות אלו ללבישה שציינתי, לאותם הצבעים החזקים משלבים צבעים רגועים, צבעים בסיסיים כדי לתת להופעה איזון, רכות ועדיין שיק נשי. ורוד פוקסייה קלאסי ומיוחד לשלב עם שחור. ניתן לשלב חצאית בקאמל, ז'קט לבן וחולצה שחורה.

ומה אם את לא אוהבת צבעוניות חזקה? טוב לך ונוח לך ללבוש שחור לבן?

אל דאגה, האופנאים דאגו גם לכן, והעונה תוכלו לפגוש מחדש את הסגנון הזה,עם כל גווני הניוד, הפודרה, האפרסק והורוד. צבעים בהירים אלו, יחמיאו מאוד לבהירות עור מאשר לכהות יותר.

סגנון זה מתאפיין בעיקר בבדים נשפכים, נוכל לראות גם שקופים ושיפונים למינהם, תחרות, סריגות קרושה וסלסולים.

גם סגנון הבוהו שיק המגיע אלינו העונה היישר משנות ה 70, מתאפיין בעיקר במגוון חצאיות מקסי עתירות בד בצבעוניות קלאסית של לבן, אופוויט לצד הצבעים החדשים כמו ורוד סלומון, קורל וכחול בהיר.

מאפיינים עיקריים לסגנון זה הם תוספות של ווסטים קטנים עשויים תחרה או קרושה, המון הדפסים בסגנון אתני, בדים מתנופפים, פרנזים וחומרים טבעיים כמו חרוזי עץ המשתלבים על תיקים, חגורות ונעלי פלטפורמה. לאימוץ סגנון זה, הוסיפי משקפי שמש גדולות ומרובעות בסגנון וינטאג' של שנות ה 70.

גם הלבן כצבע הרשמי לעונת הקיץ, יהיה מצוין העונה, באם תבחרי לך לסגנן אותו באחת מהאפשרויות: סגנון המלחים - חצאית, ג'קט וסנדל לבן בתוספת נגיעות של חולצות פסים בכחול לבן או שחור לבן, עם נעל בסגנון המוקסין או נעלי סירה עדינות.

גם אם בחרת ללבוש לבן מכף רגל עד ראש, לקבלת סגנון אלגנטי ומסוגנן, עדיף ללבוש בגדים בגזרה גיאומטרית, רחוקה מהגוף, ישרה ונקייה ללא סלסולים או קישוטים מיותרים.

חוץ משילוב לבן עם אדום, כחול או שחור, ניתן להעיז ולסגנן הופעה בלבן עם אביזרים, נעליים ותיקים בכסף, זהב, צהוב כתום וירוק.

לסיכום, האביב בפתח, ולא נותר עוד זמן רב גם לקיץ שיגיע מיד אחריו. ועם כל עונה חדשה מי מאיתנו לא תרצה להתפנק בבגדים חדשים, לנסות צבעים אחרים, אולי שמלה אולי חצאית בגזרה גבוהה? אז מה מתאים למי ואיך לקנות נכון? אשמח ללוות אתכם ליום כיף של סטיילינג אישי לייעוץ אישי.

אורית לבה, סטייליסטית אישית – בניית מלתחה על-פי נתונים אישיים, לימוד והדרכה, ערבים חברתיים ועוד. טלפון: 0546-332463

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד