י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מעצבים וחוסכים • למה רק לנקות? אפשר לחדש

מי מאתנו לא רוצה בית חדש לפסח? • אם לא חדש, לפחות מחודש ומשופץ • מתברר, שאפשר לשפץ מבלי להכאיב יותר מדי לארנק • קחו טיפים מועילים לערב החג

מעצבים וחוסכים • למה רק לנקות? אפשר לחדש



התחדשות, עיצוב מודרני ושיפוץ הבית - לא תמיד צריך לשלם על כך ביוקר.

קבוצת 'נגב' מעניקה מספר עצות שימושיות לעיצוב הבית במחירים שווים לכל כיס.

כולנו מעוניינים בבית מעוצב בו נרגיש טוב ונתגאה בו, אך בדרך כלל התקציב שלנו מוגבל ונדמה כי בית מעוצב כמו במגזינים הוא רק בגדר חלום.

אבל, "חלומות מתגשמים"- קבוצת 'נגב' מעניקה מספר עצות כיצד לעצב בית מודרני שיהיה נעים לשהות בו, מבלי להיכנס להוצאות מיותרת.

בשלב הראשון בבואכם לעצב בית, חשוב שיהיה לכם רעיון וקונספט עיצובי.

ניתן לקבל שלל רעיונות והשראות לעיצוב דרך מגזיני עיצוב וחנויות קונספט שבהם ניתן להתרשם מחדרים מעוצבים על ידי מומחים במגוון סגנונות מהפנטים. בחנויות הללו ניתן למצוא את כל מה שצריך – אריחי רצפה וקיר, חיפויים, פרקטים, כלים סניטריים וארונות, ברזים ואביזרי אמבט, צבעים וחפצים משלימים.

בקשו הדמיה מושלמת של החדר המיועד – כך תראו את העיצוב המושלם טרם הרכישה והימנעו משגיאות העתיד.



פרקט, אריח וכריות

ועתה לטיפים:

• דקורים צבעוניים.

שדרוג חדרי הבית השונים יכול להיעשות על ידי הדבקת דקור- אריח צבעוני שניתן להדביקו מעל החיפוי הקיים וכך מתקבל מראה חדש, מודרני ומשודרג במינימום השקעה. (עלות פס צבע עולה 180 ₪ למ"ר).

• ריצוף חדרי הבית בפרקט.

אין פריט שמעניק הרגשה יותר חמימה וביתית מאשר הפרקט. הגוונים השונים יכולים להתאים לכל בית ולכל אופי, מסגנון עתיק ועד למראה מודרני. הפרקט הינו תוספת מאוד משמעותית וזולה שמשדרגת כל חדר בבית. בקלות ניתן להדביקו על ריצוף קיים, ללא שיפוץ, ללא לכלוך ונוח מאוד לתחזוק- כל זה בעלות של 90 ₪ למ"ר כולל התקנה (לפרקט למינציה).

• אריחים

אריחים גדולים הם לא בהכרח הרבה יותר יקרים מאריחים קטנים, ערכם העיצובי מעניק לחלל הבית מראה קלאסי ויוקרתי שיוצר רושם אלגנטי ומוסיף תחושת מרחב לרצפה בחדר, מה שאף אריח אחר לא יוכל ליצור.

• חידוש בפרטים הקטנים.

אקססוריז מוסיפים טוויסט ועיצוב שונה בחדרי הבית, וכל זה במינימום שיפוץ ומינימום הוצאות. למשל - שטיח יכול למלא את החדר בצבע ואופי, וילונות מגיעים בשלל צבעים ובדים, כך שכל אחד יכול למצוא את הטקסטורה, המרקם והצבעים לפי העדפותיו או מראה עם גימורים מוקפדים שיוצרת מראה מושלם המוסיף נופך ססגוני, רומנטי ונעים לעין.

• צביעה

רענון חדרי הבית על ידי צביעת חדרי הבית. צביעה של חדר בגוונים הנכונים מרעננת כל חלל בבית ויוצרת הרגשה כיפית, אוירה קלילה ותחושה נעימה שגורמת לחיוך תמידי. גווני שמנת בהירים מתאימים לחללי הבית הגדולים. הם מרגיעים ויוצרים מראה נקי, קלאסי ואלגנטי. שילוב בין שני גוונים או יותר מעניקים לחדר מראה מעוצב ושיקי. בנוסף, כדאי להתאים את צבעו של כל חדר לאופי ולהעדפות האישיות של כל אחד וכך ליצור את הפינה האישית שלך בבית.

• אפקט הכריות.

כדי ליצור מראה מעוצב במערכת הישיבה בסלון מומלץ לחדש את הכריות במגוון צבעים וגדלים כדי ליצור מראה עשיר וצבעוני, שמרענן ומחיה כל חלל.

• שדרוג המטבח וחדר הרחצה.

המטבח הוא אחד החללים המרכזיים בבית בו מבלים שעות רבות, אך מטבח חדש הוא הוצאה גבוהה מאוד. לכן, במקום לרכוש מטבח חדש שדרגו את המראה על ידי החלפת דלתות לארונות או על ידי החלפת כיור וברז חדש ומעוצב, פריטים אלו מהווים תכשיט של ממש ומקשטים כל חדר. כל אלו מתאימים גם לרענון חדר הרחצה וליצירת מקום בו אפשר להתפנק ולהירגע.

הטיפים באדיבות 'קבוצת נגב'

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד