י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חדש במגדל: אפליקציית אייפון לביטוחי נסיעות לחו"ל

מגדל משיקה אפליקציית אייפון ראשונה מסוגה בישראל המאפשרת רכישת ביטוחי נסיעות לחו"ל היישר מהטלפון הנייד • רכישת ביטוח נסיעות של מגדל, תאפשר טיול בטוח ונוח יותר עם שיתוף הפעולה עם אפליקציית התיירות של שיחור

חדש במגדל: אפליקציית אייפון לביטוחי נסיעות לחו"ל

מגדל חברה לביטוח, משיקה אפליקציית iPhone מתקדמת, ראשונה מסוגה בעברית, המאפשרת רכישת ביטוחי נסיעות לחו"ל הישר מהטלפון הנייד. האפליקציה מאפשרת לנוסעים לחו"ל לבחור את המסלול המתאים להם ביותר ממגוון מסלולי ביטוח הנסיעות "מסע עולמי" של מגדל, לבחור הרחבות ביטוחיות אופציונאליות בהתאם לסוג הנסיעה (חופשה, ספורט אתגרי, יעדים מיוחדים), ובתוך דקות אחדות להשלים את רכישת הפוליסה, לאחסן את פרטיה בטלפון הנייד ואף לקבל מידע עדכני לגבי שירותים חיוניים כגון: מיקום בתי חולים, תחנות משטרה ועוד נקודות ציון חיוניות לעת חירום בארצות היעד.

הטבה ייחודית נוספת שמעניקה מגדל לרוכשי "מסע עולמי" באמצעות האפליקציה החדשה, הינה אפשרות לקבל ללא תשלום את אפליקציית התיירות העדכנית ביותר לאחד מהיעדים הקיימים כיום בסדרת מדריכי הנסיעות של שיחור, והמספקת תכנים רלוונטיים אודות לינה, אירועים וטיפים לטסים לחו"ל.

משנה למנכ"ל מגדל וראש תחום שיווק ופיתוח עסקי בקבוצה, משה תמיר, מציין כי "פיתוח האפליקציה הראשונה בעברית הינה אך נדבך נוסף במגוון החידושים הדיגיטאליים והסלולאריים שמפתחת מגדל כדי לאפשר ללקוחותיה גישה נוחה, ידידותית ויעילה למוצרי הביטוח של מגדל ולקבלת שירות עם ערכים מוספים גבוהים לצרכן. האפליקציה החדשה שלנו מאפשרת לנוסעים לחו"ל לרכוש פוליסות ביטוח בצורה מהירה, בטוחה וחסכונית". תמיר הדגיש עוד כי האפליקציה החדשה – המאגדת את כל פרטי הפוליסה זמינים תמיד על גבי ה- iPhone עונה על בעיה אקוטית של מטיילים רבים שנפצעו במהלך הטיול בחו"ל, אך התקשו בקבלת טיפול ראשוני מיידי שכן כל המסמכים הביטוחיים שלהם – נשארו במזוודה, במלון.

להורדת האפליקציה




תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד