י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

איזו חולצה תתאים - הלבנה או הכחולה?

לפעמים מחוסר ידע או בגלל שהמון פעמים אנו "מתלבשים" על קשת צבעים קבועה ופשוט לא זזים ממנה, כי ככה טוב לנו. או כי אין לנו מספיק בטחון ותעוזה לשנות • לאורית לבה, סטייליסטית במקצועה, יש צרור עצות מעניינות

איזו חולצה תתאים - הלבנה או הכחולה?



מודעות לנושא.

לפעמים מחוסר ידע, חוסר תשומת לב מרבית או בגלל שהמון פעמים אנו "מתלבשים" על קשת צבעים קבועה ופשוט לא זזים ממנה, כי ככה טוב לנו, אין לנו מספיק בטחון ותעוזה להשתולל עם צבעים אחרים. סוג של מחסה, הרגל, בטחון ונוחיות.

כל הנושא של התאמת צבע הבגד, ויותר מכך הבגד הקרוב אלינו לפנים, הכוונה, חולצה או צעיף, משפיע מאוד באם תראו חיוורות או להיפך, קורנות ממש, סוג של הארה לפנים.

את קשת הצבעים הרחבה, נהוג לחלק על פי גווני העור שלנו, לשלושה צבעים מרכזיים:

בהירי עור - הסגנון האירופאי, גוון עור ורוד בהיר, בדרך כלל בעלי עיניים בהירות ושיער בהיר.

כהי עור - הסגנון הים תיכוני, בעלי גוון עור חום עם נטייה מסוימת לצהוב, בעלי עיניים חום כהה ושיער חום עד חום כהה מאוד.

ג'ינג'ים - בעלי גוון עור בהיר עם נטייה לנמשים, שיער ג'ינג'י כתום ועיניים ירוקות.

אז אילו צבעים יתאימו לכל אחת מהקבוצות? איך נדע איזו חולצה תהיה טובה יותר עבורנו, הורודה בגוון בהיר או זו בגוון הכהה הפוקסיה?

מה מתאים למי?

לקבוצה הראשונה - בהירי העור, יתאימו כל צבעי הפסטל, הצבעים הבהירים, המעושנים, הרומנטיים והרגועים: ורוד בייבי, תכלת, צהוב בהיר, ירוק בהיר, אפרסק וסגול בהיר.

לעומת זאת כל הגוונים הכהים יותר יצרו עם גוון עורם קונטרסט גדול מידי וחוסר התמזגות הצבע עם הדמות הכללית. שחור ולבן, פחות יחמיאו היות והלבן יחוויר אותם מאוד, והשחור יראה עליהם כהה וקודר מידי.

לעומתם, ההיפך מהם - הקבוצה השנייה, בעלי העור הכהה, תחמיא מאוד כל קשת הצבעים בגוונים החזקים יותר: ורוד פוקסייה, כחול רויאל, ירוק איזמרגד וירוק דשא, שחור ולבן, ואפור כהה.

קשת צבעים בגוונים אלו יתנו אור לגוון הפנים הכהה, אך היות ולעור זה יש נטייה לצהבהבות מסוימת, יש להימנע מגווני הבז' הבהיר, גווני הניוד הבהירים וכל הצבעים הפסטליים שפשוט יצרו חיוורון לקבוצה זו של אנשים.

קבוצה שלישית - הג'ינגים, להם יחמיאו מאוד קבוצת הצבעים הקרים: כחול גם רויאל וגם נייבי, סגול, ירוק אזמרגד או ירוק בקבוק כהה, ורוד בינוני (לא פוקסייה וגם לא בייבי). יש להימנע מהצבע הצהוב והכתום - היות וצבעים אלו ידגישו את הנמשים, ויצרו אדמומיות יתר.

לפעמים מספיק להוסיף כתם של צבע, עם צעיף בגוון המתאים לעורנו, וכבר קיבלנו את האפקט הנכון.

גם אם החולצה או השמלה עשויים מבדים מודפסים, כדאי תמיד לבחון את הגוון המתאים כבר בחנות, ואם לא מצאתם את אותו פריט שרציתם בגוון המתאים לכם, פשוט ותרו עליו והמשיכו לחפש פריט בגוון הנכון.

נסו את הגוונים הטובים לכם בבית

לקבלת תוצאות מדויקות, וסוג של למידה עצמית, פשוט נסו את הגוונים הטובים לכם בבית עם צעיפים או חולצות.

קרבו אותם לאזור הפנים, ומיד תבחינו כי צבעים אלו, הטובים לכם יוצרים אפקט של זוהר ואור. בנוסף, רצוי שתנסו גם את אותם הגוונים שאינם הולמים אתכם, וזאת כדי שתבחנו במדויק את מבחן הצבע המתאים לכם ביותר.

לאחר שבחנתם, הסתכלתם מקרוב וניסיתם, אם אתן עדיין מרגישות צורך בהכוונה מקצועית, ליווי והמלצות לגבי הצבעים, הגזרות והבדים המתאימים רק לכם כדי להראות תמיד טוב עם הביגוד הנכון, שילובי הסגנונות, האורכים והאביזרים המשלימים - אורית תשמח להגיע אליכן הביתה ליום אישי של סטיילינג להעשרה ולימוד.

איך לקנות נכון? כיצד לבנות מלתחות מדויקות ממלאי הנמצא אצלכן בארון? או סתם ככה לערב סטיילינג מהנה ותוסס עבור קבוצת חברות.

"יום כיף עם סטייליסטית, הינו רעיון מיוחד כמתנת יום הולדת לחברה, אמא או נערה, לאחר שמיצינו את מגוון הרעיונות של ספא, מספרה, מסעדה או עוד חולצה עם פתק להחלפה", אומרת לבה, ובצדק. "אשמח לפגוש אתכן (באזור המרכז בלבד) ולתת לכם סוג של שנוי, רענון וחידוש לסגנון נכון, מראה צעיר ועדכני והכל בעזרת הבגדים המתאימים לכם, אביזרים משלימי הופעה וכמובן הצבעוניות, הגזרות והבדים הנכונים למלתחה טובה ויעילה להמשך".

אורית לבה, סטייליסטית 0546332463

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד