כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

סוף השבוע בדרכים: 80 נהגים שיכורים הורדו מהכביש

עשרות נהגים שיכורים ומאות עברייני תנועה הורדו מהכביש במהלך סוף השבוע. אחד מהם נעצר כשהוא נוהג במהירות של 195 קילומטר, רק לאחר שנגמר לו הדלק

סוף השבוע בדרכים: 80 נהגים שיכורים הורדו מהכביש

עשרות נהגים שיכורים ומאות עברייני תנועה הורדו מהכביש במהלך סוף השבוע. משטרת התנועה הארצית ערכה פעילות ממוקדת בצירים הבין-עירוניים במטרה לאתר ולהוריד מהכביש נהגים הנוהגים תחת השפעת אלכוהול, שעצם תנועתם בכביש מסכנת את עצמם ואת שאר משתמשי הדרך.

בתוך כך, הורדו מהכביש כ-80 נהגים שיכורים ומאות עברייני תנועה, כאשר רכביהם הושבתו לתקופה של חודש ורישיון הנהיגה שלהם נשלל מנהלית לתקופה דומה על ידי קצין משטרה, זאת בנוסף לזימון לדין. מספר נהגים שנסעו בכביש מספר 1, מתל אביב לכיוון ירושלים, נתפסו על ידי משטרת התנועה הארצית שפלה כשהם נוסעים במהירויות גבוהות.

תושב ירושלים נתפס במהירות 195 קמ"ש, ומאחר ולא ניתן היה להוריד את הנהג במהירות שכזו מהכביש מבלי לסכן את השוטרים, הניידת נסעה אחריו ולבסוף הצליחה לעצור אותו סמוך לשער הגיא. זאת, לאחר שנהג הרכב עצר בצד הדרך כאשר נגמר לו הדלק. נהג נוסף נעצר אף הוא באותו מקום על ידי אותו צוות במהירות של 187 קמ"ש, רק שהפעם מדובר בנהג חדש בן 18, האוחז ברישיון נהיגה רק ארבעה חודשים, ומספר ימים קודם לכן סיים לנהוג עם מלווה.

ביום חמישי בשעה 7:00 אותר על ידי שוטר תנועה רכב הנוסע בצורה לא יציבה בכביש 1, ובהתאם לאופן הנהיגה נמצא כי הוא נוהג תחת השפעת אלכוהול ברמה הגבוהה פי שלושה מהמותר, לפי בדיקת מכשיר הינשוף. בדיקת הנהג במסוף המשטרתי העלתה כי לנהג אין רישיון נהיגה בתוקף מזה ארבע שנים, ורכבו ללא טסט וביטוח כבר שלוש שנים. רכבו הושבת במקום, לא לפני שקיבל זימון לדין.

תושב הגליל המערבי בן 41, שאותר בכביש 85 סמוך לכרמיאל נוהג באופן לא יציב, התבקש על ידי שוטר תנועה ממרחב זבולון לעצור בצד הדרך. הנהג פתח במנוסה תוך סיכון שאר הרכבים בכביש, לרבות נהיגה במהירות וביצוע עקיפות מסוכנות, שגרמו לרכבים לסטות מנתיב נסיעתם. הנהג נעצר לאחר שביצע בריחה רגלית מרכבו, ובגופו נמצא אלכוהול בכמות של 1170 מיקרו (כמעט פי חמישה מהמותר). הנהג נבדק במסוף המשטרתי, והתברר כי הוא נמצא בשלילה (לפי החלטת בית משפט, בגין נהיגה ברכב מושבת שהורד מהכביש). הוא נעצר, רכבו נגרר מהמקום אל מגרש משטרתי, ובהמשך הוא יזומן לדין בגין שלל העבירות האמורות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד