י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

יגאל גואטה שוחרר מבית החולים ולמי ביקש להודות?

מזכ"ל ש"ס חבר הכנסת יגאל גואטה שוחרר מבית החולים איכילוב לאחר אשפוז ממושך • "תודה לכם עם ישראל היקר על התפילות, על הדאגה, הביקורים וההתעניינות בכל רגע"

יגאל גואטה עם נחיתתו בישראל מפראג
יגאל גואטה עם נחיתתו בישראל מפראג



מזכ"ל תנועת ש"ס, ח"כ יגאל גואטה שוחרר היום (חמישי) מבית החולים איכילוב בתל אביב, לאחר אשפוז של כשבועיים ימים. כעת, הוא ישהה בביתו עד להחלמתו המלאה.

בשעה האחרונה, פרסם גואטה פוסט בפייסבוק שבו כתב כי "ברגעים אלו שוחררתי מבית החולים. בראש ובראשונה תודה לבורא עולם על כל הטוב אשר גמלנו, הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו".

גואטה ביקש להודות: "תודה מיוחדת לבית החולים איכילוב ולחטיבה הכירורגית בראשותו של הפרופסור יוסף קלאוזנר יחד עם הצוות המסור שטיפלו בי במסירות נפש. לכל המבקרים מכל גווני הקשת הפוליטית, חבריי היקרים לתנועה ובראשם ליו"ר התנועה הרב אריה דרעי אשר דאג לכל הפרטים החשובים בהטסתי לארץ".

כמו כן, הוא הודה ל"איש החסד רב הפעלים הרב אלימלך פירר הי"ו" והוסיף, "תודה לכם עם ישראל היקר על התפילות, על הדאגה, הביקורים וההתעניינות בכל רגע, זה לא מובן מאליו שתזכו לבריאות איתנה ושיתגשמו כל משאלות ליבכם לטובה. בעזרת ה' יתברך תחילת השבוע הבעל"ט נשוב לפעילות ציבורית. וקווי ה' יחליפו כח".

במהלך אשפוזו הגיעו לבקרו בבית החולים: רבנים, ראשי ישיבות וחברי מועצת חכמי התורה, שרים וחברי כנסת.

לפני למעלה משבועיים בעת חופשה בפראג עם רעייתו, חש גואטה ברע ופונה לבית החולים המקומי. מאמצים רבים נעשו בכדי להביאו לבית החולים בישראל ורופאה נשלחה מהארץ לסייע בהליך הרפואי.
יגאל גואטה בית חולים פראג שחרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד