י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

פרוש יורה: "הולכים להיות שינויים בבחירות הקרובות" • צפו

הבחירות רק עוד שנה וחצי - אבל השטח כבר בוער ורוחש, דילים נסגרים ומהלכים יוצאים לדרך • סגן השר פרוש יו"ר 'שלומי אמונים' יצא היום לדרך רשמית, נאם והבטיח שגם הפעם צפויים שינויים • "יש מקומות שהדברים יעברו בלי זעזועים" • צפו

מאיר פרוש בנאומו הערב. צילום: אלי סגל
מאיר פרוש בנאומו הערב. צילום: אלי סגל



השטח המוניציפלי מתחמם: באירוע שהתקיים היום בעיר אלעד, על ידי 'שלומי אמונים', סגן שר החינוך ירה את יריית הפתיחה של הבחירות המוניציפליות שצפויות להתקיים בחשוון תשע"ט. ל'שלומי אמונים' חלק בהפיכת הבחירות בשנים האחרונות למעניינות ואטרקטיביות: בביתר, אלעד, ירושלים.

פרוש שהיה נשמע מעט קרבי אמר לאנשי שלומו כי בבחירות המוניציפליות הבאות יהיו שינויים ואפילו זעזועים, "אני אומר כאן היום, אין ספק וכל אחד מאיתנו שנמצא בעשייה הציבורית יודע שיש מקומות שהדברים יכולים לעבור חלק בלי זעזועים, ויש דברים שיחייבו היערכות". "בחדרי חרדים" עם תיעוד וידיאו מדבריו.



לדבריו באירוע 'מתמקצעים 3' באלעד, "יש מקומות שיחייבו היערכות מיוחדת או חדשה או שונה, ויש ערים שבהם מדברים בהם נכבדות כי הציבור החרדי גדל בהם ומקבלים בהם עמדות חזקות יותר ממה שיש היום".

פרוש הבהיר כי 'שלומי אמונים' מתכוונת להיערך בשיא לקראת הבחירות ואף להתכנס למטרה זו בחודש חשוון או תשרי, "אני עוד לא יודע להגיד מקום ויום, אבל התוכנית שלנו זה או שלהי תשרי תשע"ח או תחילת חשוון, אז נציג תוכנית איך אנחנו נערכים לקראת הבחירות", אמר.

לסיום טען כי "מבלי לגעת בפרטים וביישובים. הולכים להיות שינויים וכדי שנעבור אותם בהצלחה אז צריך להיערך, וכדי להיערך אז מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת, אנחנו חושבים שהזמן להיערך זה שנה קודם".

ל'שלומי אמונים' יש כיום שני ראשי ערים, בביתר ובאלעד, סגנות בירושלים, ונציגים בבית שמש, בני ברק, מודיעין עילית, צפת ועוד. אגוז קשה לפיצוח הוא דווקא העיר אלעד, שעל פי ההסכם עם 'דגל התורה' ראש העיר הנוכחי שרוליק פרוש אמור לפנות את מקומו.

בנוסף, גם ש"ס תעשה את מירב המאמצים להחזיר לידיה את שרביט ההנהגה באלעד, זאת למרות שעד כה - לא נראה איך בדיוק היא תצליח לעשות זאת.
שלומי אמונים מאיר פרוש בחירות מונציפאליות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד