י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

המאמצים צלחו: גופתו של יונתן לא תנותח

יממה לאחר שהחליק למים ונעדר, אותרה גופתו של הישראלי יונתן אדלר (18) שנהרג לאחר שמעד בטרק בגאורגיה • בפעילות אינטנסיבית הצליחו למנוע את נתיחת גופתו • בני משפחתו מישראל יטוסו בשעות הקרובות לגאורגיה

יונתן אדלר ז"ל. צילום: מתוך פייסבוק
יונתן אדלר ז"ל. צילום: מתוך פייסבוק



יממה לאחר שהחליק למים ונעדר, אותרו גופתו של הישראלי יונתן אדלר (18) שנהרג לאחר שמעד בטרק בגאורגיה ובפעילות אינטנסיבית הצליחו למנוע את נתיחת גופתו.

אתמול (חמישי) בשעה 16:00 אחר הצהרים (שעון מקומי), טייל אדלר ז"ל יחד עם חבריו במקום שנמצא במרחק של 3.5 שעות נסיעה מבירת גאורגיה, טביליסי. במסלולם, חצו נהר על גבי צינור גז, ויונתן, תושב שכונת קטמון בירושלים, החליק ומעד אל תוך הנהר. חבריו פנו לתחנת משטרה באיזור אשר פתחו בחיפושים עד רדת החשיכה. במקביל חבריו הודיעו לארגון זק"א ולבני המשפחה בישראל, על מנת לפעול במהירות האפשרית לאתר את יונתן.

צוות חילוץ מקומי יצא לחפשו למרות השעה המאוחרת, זאת מאחר וככל שנוקפות השעות, הסיכויים לאתרו באיזור הולכים ופוחתים.

עם איתורו של יונתן ז"ל באזור הררי, כ-150 קילומטרים מצפון לבירה טביליסי - כשהוא ללא רוח חיים, הרשויות בגאורגיה ביקשו לערוך נתיחה שלאחר המוות. בשעות הלילה המאוחרות, נרתם זאב אלקין, השר לענייני ירושלים, ופנה למקורביו בשלטון הגאורגי עימם יש לו קשרי ידידות, ויחד עם קונסול ישראל בגאוריגה, משרד החוץ וזק"א, הצליחו למנוע את ביזיון המת בנתיחה שלאחר המוות. כאשר במקביל, אנשי השגרירות הרגיעו את אחיו של המנוח.

בשעות הקרובות יטוסו בני המשפחה מירשאל לגאורגיה, ובבוקר יום ראשון ישובו לישראל יחד עם בנם יונתן ז"ל והוא יובא לקבורה בירושלים.
גאורגיה יונתן אדלר נתיחה טרק טיול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד