י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הצביעות של ארדואן: מתלונן על הר הבית ופוגע בעצמו במתפללים • צפו

נשיא טורקיה ארדואן, לא מפספס הזדמנות לתקוף את ישראל, ובייחוד בשבוע האחרון, מאז הוצבו המגנומטרים בכניסות להר הבית, סרטון שפרסם ברשת עיתונאי כורדי חושף את צביעותו של הרודן • צפו

ארדואן. צילום: רויטרס
ארדואן. צילום: רויטרס



סרטון שפרסם עיתונאי כורדי, ובו נראים שוטרים טורקים מתיזים מים ממכת"ז משטרתי, על מתפללים כורדים, כדי לפזר את המפגינים הכורדים בעת תפילת יום השישי ב -21 ביוני במחוז אקארי, מגלים לעין כל את צביעותו של נשיא טורקיה רֵגֵ'פּ טָאִיפּ אֶרְדוֹאָן, שלא מפספס אף הזדמנות לבקר ולתקוף את ישראל על פגיעה בחופש הפולחן.


אמד דיקל, עיתונאי פרו-כורדי, פירסם את הסרטון בטוויטר עם הכותרת: "הנה מחוז יוקסקובה של פלסטין והמשטרה הישראלית תוקפת את הכורדים בתפילת יום השישי".

דבריו של דיקל הגיעו כביקורת צינית על תגובתה של טורקיה נגד ממשלת ישראל, על הצבת גלאי מתכות בכניסה להר הבית, לאחר ששלושה מחבלים רצחו שני שוטרים ישראלים בסוף השבוע שעבר.

הווקף שהוא הגוף הדתי המוסלמי בעל הסמכות באתר מטעם ממשלת ירדן, הכריז כי גלאי המתכות הם ניסיון לשנות את הסטאטוס קוו וקראו למתפללים לא להיכנס לאתר. מאז מתנהלים במתחם ההר עימותים אלימים בין שוטרים ישראלים לבין מפגינים מוסלמים.
ארדואן טורקיה הר הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד