כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

ח"כ גליק תקף את זק"א: "מחליא ומגעיל"; משי זהב לא נשאר חייב

חבר הכנסת הצבעוני מהליכוד, תוקף את ארגון חסד של אמת הפועל עשרות בשנים לזיהוי קרבנות אסון • יו"ר זק"א משי זהב ל'בחדרי': "אני חבר של גליק, אבל לפעמים הוא הזוי".

ח"כ גליק, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
ח"כ גליק, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



יהודה גליק נגד זק"א: יו"ר זק"א יהודה משי זהב פרסם אמש (מוצ"ש) סרטון ברשתות החברתיות, שבו תיאר בקולו את הטבח והזוועות אשר אירעו בבית משפחת סלומון ביישוב חלמיש.

"במשך שעות עבדנו בעבודת קודש של כבוד במת באיסוף הממצאים ושלוליות הדם הרב שנשפך כמים", כתב משי זהב לצד פרסום הסרטון בחשבון הטוויטר שלו.



ח"כ יהודה גליק מ'הליכוד' לא אהב את הסרטון, וטען לתעלול יחצני של זק"א, ותקף בתגובה את משי זהב בחשבון הטוויטר שלו: "מחליא ומגעיל איך באמצע עבודת הקודש לניקוי הבית מנהל זק"א עסוק בסרטון יחצנות לאירגונו תוך חיטוט פולשני בבית לא לו. מי הירשה לו לחטט כך?!".

יהודה משי זהב לא נשאר חייב לח"כ גליק וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "עם כל הכבוד ליהודה גליק ולבקשת גורמים מקצועיים סרטון כזה מבטא ומבליט פי כמה את רוע ואכזריות הרוצחים השפלים מאשר נאום משעמם מול מליאת כנסת ריקה".

ח"כ גליק לא ויתר והשיב למשי זהב: "מי הרשה לך!? זה בית שלך? ביקשת רשות? נכנסתם לבית לעשות עבודת קודש לא לחטט כאילו זה ביתך!! מותר לנהוג בכבוד וברגישות ולאפשר להם פרטיות".

משי זהב אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "עם כל הכבוד ליהודה גליק, הוא לא ילמד את מתנדבי זק"א מה זה כבוד הבריות וצנעת הפרט, אנחנו עושים את זה בשיא הרגישות. כל דבר שאנחנו עושים זה בעצת גורמי מקצוע".

לדברי משי זהב: "הסרטון שמראה את הזוועה שהתרחשה בבית, מבטא הרבה יותר חזק מהנאומים המשעמים של יהודה גליק בכנסת - בחזית ההסברה של מדינת ישראל. את הסרטון שלי ראו נכון לעכשיו כ-800,000 איש בעולם, אין הסברה טובה לעולם יותר מהסרטון הזה. אני חבר של גליק, אבל לפעמים הוא הזוי".

לסיום הוא אומר: "מה שאני עשיתי אתמול, עשו לפני השר בנט, השר אורי אריאל, והשרה מירי רגב, ועוד. המגמה כיום היא לפרסם ולהראות לעולם את מה שקורה בישראל".






יהודה משי זהב זקא יהודה גליק הפיגוע בחלמיש פיגוע דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 84 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד