י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

נתניהו על המצב: "לנהוג באחריות המתבקשת"

נתניהו התייחס היום (ראשון) בישיבות הממשלה ושרי 'הליכוד' למצב הביטחוני ולפיגוע בליל שבת ביישוב חלמיש: אנחנו מנהלים את זה בקור רוח, בנחישות ובאחריות, וכך נמשיך לעשות כדי לשמור על הביטחון"

נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



"חברי הממשלה ואני משתתפים באבלה הכבד של משפחת סולומון. יוסף, חיה ואלעד נרצחו בידי חיית אדם מוסתת בשנאת יהודים". כך פתח ראש הממשלה את ישיבת הממשלה הבוקר.

נתניהו המשיך: "כוחות הביטחון פועלים ככל שנדרש בשטח, כל העת. ביתו של המחבל השפל ייהרס בהקדם האפשרי. אנחנו פועלים גם נגד גורמי הסתה שהסיתו למעשי רצח וגם מפארים אותם".

"מאז תחילת האירועים קיימתי סדרה של מפגשים והערכות מצב עם כל גורמי הביטחון, כולל הגורמים בשטח. אנחנו מקבלים מהם תמונת מצב עדכנית וגם המלצות לפעולה, ואנחנו מחליטים בהתאם. אנחנו מנהלים את זה בקור רוח, בנחישות ובאחריות, וכך נמשיך לעשות כדי לשמור על הביטחון".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס להסלמה האחרונה גם בישיבת שרי 'הליכוד' ואמר כי "מאז תחילת האירועים קיימתי סדרה של מפגשים והערכות מצב עם כל גורמי הביטחון, כולל הגורמים בשטח. אנחנו מקבלים תמונת מצב עדכנית וגם המלצות לפעולה ואנחנו פועלים בהתאם. אנחנו מנהלים את זה בקור רוח, בנחישות ובאחריות - וכך נמשיך לעשות כדי לשמור על הביטחון. אני מצפה גם מכם לנהוג באחריות המתבקשת".

בנימין נתניהו פיגוע מצב ביטחוני ישיבת הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד