ט"ז אייר התשפ"ד
24.05.2024

מירמור ב'ידיעות' בעקבות ההוראה: רק כשר

אפילו דבר מבורך כמו הוראה של הנהלת העיתון לא להכניס לבניין אוכל לא כשר - נתקלת בהתנגדות, במקום ביקורתי כמו 'ידיעות אחרונות'

צילום: יעקב נחומי, פלאש 90
צילום: יעקב נחומי, פלאש 90 צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

 


בקבוצת עיתון 'ידיעות אחרונות' הוחלט לאסור על הכנסת אוכל לא כשר לבניין המערכת הממוקם בראשון לציון, כך דווח בוואלה! ברנז'ה.

במכתב שנשלח היום (ראשון) לעובדי העיתון על ידי מחלקת המשק נכתב כך: "אני שב ומבקש שלא להכניס אוכל לא כשר מכל סוג שהוא לבניין. לתשומת ליבכם, הכנסת אוכל לא כשר לבניין תיחשב לעבירת משמעת. אנא כבדו את ההוראות ושימרו על כללי הכשרות בבניין".

גורם בעיתון אמר לוואלה ברנז'ה כי המכתב שנשלח גרם למרמור רב בקרב עובדים רבים בקבוצת ידיעות – שאף תוהים האם האיסור של הכנסת אוכל לא כשר לבניין הינו חוקי.

אורנה אושרי, המעצבת הראשית של 'ידיעות אחרונות', שלחה מייל תגובה לעובדי העיתון בו היא כתבה כי היא מתנגדת בתוקף להוראה החדשה: "מה זאת אומרת 'כשר'? האם כשרות 'רבנות' זה מספיק – או שצריך מהדרין? (בית יוסף? חתם סופר? הרב לנדא? בד"צ העדה החרדית?) ואם הבאתי סנדוויץ' עם גבינה שקניתי בצרפת? ומה לגבי אורך החצאית? אני מוחה בתוקף על הכפייה הדתית שבה נכנסים לי לסנדוויץ'. זו בושה שאפילו מקום עבודה פרטי מגיע לידי כך".

עוד כתבה אושרי: "מקום עבודה שעובד בשבת(!) דורש אוכל כשר? איזו צביעות. חילול שבת הרבה יותר גרוע ביהדות מאשר אכילת אוכל לא כשר. יסקלו את כולנו!".

ידיעות אחרונות אוכל כשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד