י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מיכל סלומון שבעלה נרצח בפיגוע: "אין לי כעס או רצון לנקמה" • האזינו

מיכל סלומון, שבעלה אלעד הי"ד נרצח בפיגוע בחלמיש, סיפרה הבוקר על שאירע והתייחסה גם לשאלת עונש מוות למחבל: "אין לי כעס, אין לי רצון לנקמה אבל זה לא רק הוא (המחבל) הוא נשלח על ידי קבוצה, על ידי קהל, על ידי דעות שמחדירים במשך שנים. הוא לא יחיד שפעל על דעת עצמו" האזינו

זירת הפיגוע בחלמיש. צילום: דוברות זק"א
זירת הפיגוע בחלמיש. צילום: דוברות זק"א



מיכל סלומון, שבעלה אלעד הי"ד נרצח בפיגוע בחלמיש, סיפרה הבוקר על שאירע והתייחסה גם לשאלת עונש מוות למחבל.

"אני לא מרגישה גיבורה" אמרה האם שבעלה נרצח באכזריות ע"י המחבל הנתעב - בראיון לרדיו 'קול ברמה', "מרגישה שעשיתי את מה שהיה צריך לעשות. אני יכולה להגיד לך שגם אמא שלי ז"ל הייתה לביאה. זה מה שהייתי צריכה לעשות באותו רגע וזה מה שעשיתי".

האזינו לראיון המלא


מיכל סיפרה על הרגעים שאחר הטבח: "כשהגיע השקט, רציתי להתקשר למישהו, הבנתי שאם לא אתקשר, האירוע הזה עלול להגיע אליי. לא היה טלפון בחדר, פתחתי את הדלת בשקט, ולא הרגשתי בטוחה, חיכיתי עוד קצת. הלכתי לחדר, חזרתי לילדים שלי והתקשרתי למשטרה".

לשאלה האם יש להטיל עונש מוות על המחבל אמרה מיכל: "אמרתי לבן הגדול שלי שאין לי כעס, אין לי רצון לנקמה אבל זה לא רק הוא (המחבל) הוא נשלח על ידי קבוצה, על ידי קהל, על ידי דעות שמחדירים במשך שנים. הוא לא יחיד שפעל על דעת עצמו. צריך לטפל בבעיה מהשורש. אבל להגיד לך שאני יודעת מה צריך לעשות? לא", אמרה האם שבעלה, חמיה וגיסתה נרצחו באכזריות ע"י מחבל מתועב בעיצומה של סעודת השבת, בליל שבת האחרון.
מיכל סלומון פיגוע נקמה רצח חלמיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד