כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

אסון: אם דרסה את בתה למוות ברוורס

משנת 2008 נהרגו 144 ילדים כהולכי רגל, כך עולה מנתוני ארגון 'בטרם', והיום נוספה הילדה ה-145, כאשר אמה דרסה אותה למוות כשנסעה לאחור ולא הבחינה בה

בחוני תנועה בחצר בה אירעה התאונה. צילום: דוברות המשטרה
בחוני תנועה בחצר בה אירעה התאונה. צילום: דוברות המשטרה



אסון בתל שבע: אם דרסה למוות את בתה הפעוטה כבת שנתיים.

הבוקר (שני) מעט לפני השעה 11:00, הובאה פעוטה למרפאה מקומית בתל שבע, כשהיא ללא רוח חיים, ורופא קבע את מותה.

הפעוטה יצאה מבית המשפחה לחצר, שם נפגעה על ידי הרכב בו נהגה אמה, האם הועברה לחקירה. מחקירה ראשונית עלה שהפעוטה נפגעה בחצר המשפחה והובאה על ידם למרפאה ביישוב.

בוחני התנועה של משטרת ישאל, איתרו את הזירה בבית המשפחה ומתחקור ראשוני עלה שהאם יצאה להזיז את הרכב ובתה הפעוטה ככל הנראה יצאה אחריה ונפגעה מהרכב. מיד כשהבחינו בכך צעקו לאם והיא עצרה את הרכב ורצה לעברה, משם פונתה הפעוטה למרפאה ביישוב, שם נקבע מותה.

על פי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים עולה כי משנת 2008 נהרגו 144 ילדים כהולכי רגל, כולל המקרה הנוכחי. מתחילת השנה (2017), נהרגו 8 ילדים כהולכי רגל ובשנת 2016 נהרגו 10 ילדים כהולכי רגל.

במשטרה מדגישים בעקבות ריבוי תאונות מעין אלו, "תאונות חצר", כי טרם תחילת הנסיעה יש לוודא כי הדרך פנויה ולא קיים חשש להימצאות ילד קטן שנותר מחוץ לרכב ונמצא מחוץ לשדה הראייה של הנוהג ברכב. ככלל, מומלץ בתנאי דרך מסוג זה להסתייע באדם בוגר נוסף שיכווין הנהג וימנע מקרים מצערים אלו.

"מתחילת שנת 2017 מתו 17 ילדים ובני נוער בדואים מתאונות בבית, בחצר ובדרכים" אמרה מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים, אורלי סילבינגר.
תל שבע תאונת דרכים בטרם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד