כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אם ובתה נהרגו בתאונה בדרום: יצאה מהרכב לחלץ הפעוטה

אישה כבת 30 ופעוטה בת מספר חודשים נהרגו בתאונת דרכים קטלנית סמוך לצומת גורל בדרום, בנסיבות כואבות

אם ובתה נהרגו בתאונה בדרום: יצאה מהרכב לחלץ הפעוטה
תיעוד מבצעי מדא



הקטל בדרכים שוב גובה מחיר יקר בחיי אדם, ומייצר אסונות בלתי נתפסים - אם ובתה הפעוטה בת שישה חודשים נהרגו בתאונת דרכים קשה הערב בדרום, זאת אחר שהאם יצאה מהרכב וניגשה להוציא את בתה הפעוטה.

הערב (שני) בסמוך לשעה 20:30 אירעה תאונת דרכים קשה בין שני כלי רכב בכביש 40 בין צומת גורל לצומת להבים שבדרום. בתאונה נפגעו באורח קשה מאוד אישה כבת 30 ופעוטה כבת מספר חודשים, לאחר פעולות החייאה שביצעו בהן נאלצו לקבוע את מותן.



מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי האישה עצרה בצד הדרך, ככל הנראה בעקבות תקלה. היא ירדה מהרכב כדי להוציא את בתה הפעוטה, בזמן הזה הגיע רכב חולף מאחור והתנגש בהן.

"המראה היה קשה, ראינו רכב פרטי מעוך בסמוך למעקה הבטיחות ומחוץ לרכב אישה כבת 30 ותינוקת כבת שנה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית" סיפרו הפראמדיקים של מד"א שני גמליאל ואורן וכט.

כח סיור ותנועה של משטרת ישראל במקום מכווינים תנועה. בוחן תנועה בדרכו לזירה לחקירת נסיבות התאונה. כמו כן צוותי זק"א הוזעקו לזירה הקשה.

בתוך כך, לפני זמן קצר דווח על תאונה קשה נוספת שאירעה בגזרה. על פי הדיווח, פצוע אנוש ופצוע בינוני בהתהפכות רכב בכביש 25 המוביל מדימונה לנבטים סמוך לצומת הכניסה לישוב אַבּוּ קְרֶינַאת. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף נגב מבצעים פעולות החייאה מצילות חיים על הנפגע באורח אנוש ומעניקים טיפול רפואי ראשוני לפצוע נוסף באורח בינוני. בהמשך נקבע מותו של נער כבן 18.

אביתר לוי חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי ברכב הפוך ומחוץ לרכב פצוע אנוש ופצוע בינוני. בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו פעולות החייאה בפצוע אנוש שפונה לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה. וכמו כן הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לנער שנפצע באורח בינוני".
תאונת דרכים כביש 40 הקטל בכבישים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד