י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

רעייתו של הח"כ הועברה למחלקה סיעודית

חודש לאחר שאושפזה בעקבות אירוע מוחי קשה, הועברה יפי גליק למחלקה סיעודית • בעלה הח"כ חדור אמונה ומספר ל'בחדרי' על ההתמודדות: "אנשי אמונה אנו ויפי במיוחד"

יהודה גליק. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
יהודה גליק. צילום: הדס פרוש, פלאש 90



חודש בדיוק לאחר שלקתה באירוע מוחי קשה, הועברה יפה גליק, רעייתו של חבר הכנסת יהודה גליק מ'הליכוד', למחלקה הסיעודית 'משגב לדך'.

ח"כ יהודה גליק כתב הלילה בדף הפייסבוק של אשתו: חברים יקרים של יפי שלום וברכה, כאן בעלה יהודה, היום לאחר חודש אשפוז בשערי צדק עברנו למחלקת סיעודי מורכב במשגב לדך. המשמעות היא שיפי בחוסר הכרה לאחר פגיעה מוחית קשה. כמי שעקבו אחרי יפי בחודשים האחרונים נחשפתם כאן לשיריה ולצילומיה. בימי בריאותה האחרונים עבדה יפי באינטנסיביות להוצאת ספר ראשון עם שיריה וצילומיה. יפי בחרה את השם לספר "רחמים שקופים". אנו בני משפחתה במסגרת התפילות לרפואתה הגשמנו את חלומה והוצאנו לאור את הספר בדיוק כפי שיפי חלמה".

קודם לכן כתב גליק בחשבונו: "עוד שלב בחיים עוד שלב בגעגועים. לאחר חודש בשערי צדק - הגיע הזמן להיפרד לשלום, מתחילים שלב חדש ב"חישוב מסלול מחדש" הבית החדש שלנו לימים, שבועות, חודשים, שנים הקרובות, בית חולים משגב לדך מחלקת סיעוד מורכב. בדמע".

כזכור לפני כחודש פרסמנו ב'בחדרי חרדים' כי רעייתו של הח"כ חוותה אירוע מוחי קשה ומשאופזת במצב לא יציב בבית החולים, הח"כ ביקש אז להתפלל לרפואת יפה בת לאה לרפו"ש.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אמר אז גליק: "רעייתי חטפה אירוע מוחי קשה שלצערנו גילינו מאוחר מידיי וכעת נלחמים על חייה".

הבוקר הוא אומר ל'בחדרי חרדים': "לאחר חודש של אישפוז בבית חולים שערי צדק במחלקות טיפול נמרץ ופנימית עברנו למחלקת סיעוד מורכב בבית חולים משגב לדך. מצבה של יפי מוגדר בהכרה מינימלית ואנחנו עושים מאמץ לתקשר איתה".

עוד הוא מספר על ההתמודדות: "אנשי אמונה אנו ויפי, במיוחד היא, אישה של תפילה ושיח עם רבונו של עולם. בימים אלו במיוחד, חסרים לנו התפילות העמוקות והחזקות כל כך שלה. עבור המשפחה מדובר בחישוב מסלול מחדש ובתפילה שאותו הקב"ה שליווה אותנו בכל אשר אירע לנו עד היום ימשיך ללוותנו בחיים החדשים".

ומסיים: "בהזדמנות זאת תודות לכל אנשי הרפואה הסיעוד וכח העזר הן בשערי צדק והן במשגב לדך. תודה לכל עם ישראל שעוטפים אותנו באינסוף אור חום ואהבה".
יהודה גליק אירוע מוחי יפה גליק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד