כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

הטרמפיסט החרדי החשוד בתקיפה עבר פוליגרף

בשבוע שעבר נעצר בחור חרדי בחשד לתקיפת נהגת שהעלתה אותו לרכבה באישון ליל • המעצר בא בעקבות פוסט שפרסמה בפייסבוק בו תיארה את שאירע לה • היום הוארך מעצרו שוב לקראת הגשת כתב אישום

למצולמים אין קשר לכתבה. צילום: קובי הר צבי
למצולמים אין קשר לכתבה. צילום: קובי הר צבי



בשבוע שעבר נעצר חרדי תושב תל אביב בן 24, בחשד כי לפני כחמישה חודשים עלה על טרמפ ותקף את נהגת הרכב שאספה אותו. בעקבות פוסט שכתבה בפייסבוק, המשטרה פנתה אליה ונפתחה החקירה במסגרתה נערך מפגש בין החשוד לנהגת - שם הוא נעצר בצומת רעננה.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והבוקר (שלישי) עם סיום חקירתו, צוות החקירה הגיש לבית המשפט הצהרה בדבר כוונת התביעה להגיש כנגדו כתב אישום. בדיון שנערך בבית משפט השלום בתל אביב, הוארך מעצרו עד ליום חמישי.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', לפני כחמישה חודשים, רכב שחלף בשעת לילה בכביש, עצר לטרמפיסט חרדי שביקש להגיע ליעד, כך פרסמה בפייסבוק צעירה. על פי התיאור שלה, הטרמפיסט, צעיר חרדי, ביקש טרמפ ובמהלך הנסיעה לטענתה החל לבצע בה מעשים חמורים ואסורים.

"כשעמדתי ברמזור, ניגש אליי לחלון בחור צעיר, חובש כיפה שחורה, לבוש בבגדי חרדי, חולצה לבנה ומכנס כחול כהה, הוא הרכיב משקפיים ללא מסגרת ומעל השפה הייתה לו נקודת חן. החלון שלי היה פתוח והוא ניגש אליי ושאל אם במקרה אני מגיעה להוד השרון.. נלחצתי.. אני לא עוצרת טרמפים לגברים ובטח שלא באמצע הלילה" כתבה בפוסט ארוך, והמשיכה כי "היו לו פנים של "ילד טוב ירושלים" ואם לומר את האמת, בטיפשותי ריחמתי עליו, השעה הייתה 1 בלילה, אין אוטובוסים והרגשתי שאני עושה מעשה טוב. באמת שהיססתי וגם קצת פחדתי, אבל הסכמתי לעזור לו".

בהמשך הפוסט תיארה הצעירה כי במשך שעתיים וחצי הוא ניסה לתקוף אותה "ניצלתי רק בחסדיו הרבים של הקב"ה שהכניס בי מילות תחנונים שיתן לי לחזור הביתה בריאה ושלמה לילדים שלי. שעתיים וחצי של תפילות בלתי פוסקות לאבא שבשמים שיושיע אותי - והוא הושיע. הצלחתי לברוח בסופו של דבר, ישתבח שמו".

בעקבות הפוסט בפייסבוק, משטרת מחוז שרון פתחה בחקירה והזמינה את הצעירה למסור עדות, ועם עיבוי הנתונים, ביצעו פעולות נוספות בניסיון להתחקות אחר זהות החשוד. משנודעה זהותו של החשוד בתקיפה, הצעירה קבעה איתו מקום מפגש בצומת רעננה, בתיאום עם מחלק מודיעין בילוש תחנת כפר סבא שהתייצבו שם מבעוד מועד. שם הוא נעצר וכאמור הבוקר הוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי במהלך חקירתו של החשוד בתחנת המשטרה, הוא הכחיש את החשדות נגדו וטען לחפות מלאה. כראייה לכך, אף ביקש להיבדק במכונת פוליגרף, אולם לאכזבתו, הבדיקה העלתה כי הוא דובר שקר.
מעשים חמורים הצהרת תובע טרמפ משטרת ישראל בית המשפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד