כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

האסונות במשפחת הלברנץ: הרבנית שברחה נחשפת לראשונה

טרגדיה נוספת בכת 'לב טהור': בתו של שלמה הלברנץ, מנהיג הקהילה שטבע למוות לפני כחודש במקסיקו בעת שטבל בנהר - נפטרה • גורמים המעורים בכת ל'בחדרי': "תוך פחות מחודש הם איבדו שני אנשים מרכזיים. זו מכה קשה עבורם"

ניחום אבלים בסקווירא אצל נתן שם יושבת גם האמא מלכה הלברנץ
ניחום אבלים בסקווירא אצל נתן שם יושבת גם האמא מלכה הלברנץ



ביום ראשון האחרון אירעה טרגדיה נוספת בכת 'לב טהור', בתו של שלמה הלברנץ, מנהיג הקהילה שטבע למוות לפני כחודש במקסיקו בעת שטבל בנהר - נפטרה.

הטרגדיה אירעה ביום ראשון האחרון, כשהבת מרים גיטל ברכה ע"ה בת ה-24, שהתגוררה בגואטמלה נפטרה לפתע מאלרגיה ממנה סבלה. והותירה אחריה בעל ומספר יתומים קטנים. המנוחה ע"ה נטמנה ליד אביה.

אמה, שרק קמה משבעה לפני כעשרה ימים על בעלה שלמה, יושבת שבעה שוב בימים אלה בשיכון סקווירא בניו יורק.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי האם - יחד עם בת נוספת שעזבה את כת 'לב טהור' לפני מספר שנים, ונישאה לפני כשנה במונסי ומתגוררת בעיר - יושבות שבעה יחד עם הבן נתן שמתגורר בקנדה, שעזב אף הוא לפני מספר שנים את כת לב טהור. נתן הגיע לשיכון סקווירא לשבת עם אמו ואחותו.

האמא מלכה בת ה-55 יושבת שבעה, ולראשונה מתפרסמת תמונתה. כעת, כאמור, האמא שהפכה לאלמנה, הפכה גם לאם שכולה, תוך פחות מחודש, לאחר שגם בתה נפטרה.

גורמים המעורים בכת לב טהור, אומרים 'לבחדרי חרדים': "אין ספק שזו מכה כואבת וקשה לאנשי "לב טהור", מאחר והם איבדו תוך פחות מחודש שני אנשים מרכזיים בקהילה. המוות של המנהיג שלמה היה מיותר לחלוטין, אם הוא היה חי בעיר מיושבת וחרדית, הוא לא היה צריך לטבול בנהר מסוכן, הוא היה יכול ללכת למקווה כמו כל יהודי. עכשיו צריך לבדוק שוב האם אנשי הקהילה מקבלים טיפול רפואי מלא, ולא מוזנחים" הם אומרים.









לב טהור שלמה הלברנץ טרגדיה גואטומלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד