כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הנפצה גרמה לבהלה: הנהג איים וחנק את הילד

כמה צריך להיזהר בלדייק בפרטים, ולא להעביר דיווחים שאינם נכונים - ניתן ללמוד מהסיפור הבא, כשלעצמו חמור - נהג האוטובוס נעצר בחשד לאיום על ילד, אבל פחות חמור מההנפצה שגרמה לבהלה בעיר

הנפצה גרמה לבהלה: הנהג איים וחנק את הילד



נהג אוטובוס ערבי צעק על ילד במהלך נסיעה במודיעין עילית ואיים כי יכה אותו. הילד נכנס לבהלה, כשבמקביל בתוך דבריו בטלפון בשפה הערבית, הזכיר הנהג את "אל קודס" ו"יהוד". בעקבות תלונה שהוגשה למשטרה, הנהג נעצר ונחקר בשעה זו.

היום (רביעי) בשעות אחר הצהרים, הופצה הודעה שגויה ברשתות החברתיות ובה תיאור - שגרם לבהלה בעיר בקרב הורים, על אשר אירע אתמול לילד תושב מודיעין עילית, "הנהג תפס את הילד, חנק אותו בגרון וצעק עליו אני אקח אותך להר הבית ואהרוג אותך" נכתב בהנפצה. "אם לא די בכך, הנהג הדליק את הרדיו בערבית על ווליום גבוה והתקשר לעוד חברים כשמסביבו טנדרים מלא ערבי.ם התלמיד נתקף חרדה, לבסוף פתח את הדלת ובעט את הילד החוצה". הודעה זו שהופצה, גרמה כאמור לתושבים רבים להכנס לחרדה, נוכח אירועי הימים האחרונים.

יצרנו קשר עם אב הילד, אשר גולל באופן ברור את התרחשות המקרה, על פי תיאור בנו, וזאת על מנת לדייק בפרטי המקרה ולהוריד את מפלס החרדה. "הבן שלי, בן ה-12" הוא מספר ל'בחדרי', עמד בתחנה ליד התלמוד תורה ועלה לאוטובוס שהגיע" סיפר האב ל'בחדרי חרדים'. לדברי בנו, הוא היה ללא כרטיס רב קו ולשאלת הנהג השיב כי הוא משלם במזומן ופנה להוציא מטבעות מהתיק, אולם הנהג התעקש שישלם באמצעות כרטיס.

"הבן שלי הסתובב לעבר חברו, שעמד מחוץ לאוטובוס, וביקש ממנו את הכרטיס שלו על מנת לשלם, אולם לפתע ללא התראה מוקדמת הנהג סגר את הדלת והחל בנסיעה מהירה תוך כדי שהוא צועק על בני" מתאר האב ל'בחדרי'. לדבריו, הנהג שוחח בטלפון בערבית, ותוך כדי הנסיעה, צעק על הילד "אם לא תשלם לי, אתן לך אגרוף". הוא היה נורא עצבני סיפר לי הבן".

תוך כדי שהוא נוהג במהירות לכאורה, כפי שתיאר הילד, הנהג שוחח בטלפון בערבית. "הבן שלי עוד מעט חוגג בר מצווה, הוא סיפר שבתוך דברי הנהג שמע את המילים 'אל קודס' ו'יהוד'. כמובן שזה הפחיד אותו, בפרט שהנהג היה מאוד עצבני. מדובר על נסיעה לא ארוכה בכלל, אך בעיניו של בני זה היה ארוך מאוד. לאחר דקות בודדות, הנהג עצר את האוטובוס בכביש בין שכונת ברכפלד לקריית ספר, לא ליד תחנה, וצעק על בני שיעוף".

הילד שב לביתו וסיפר על כך בקצרה להוריו, שלא ייחסו לכך יותר מידי תשומת לב. הבוקר, הילד הגיע לתלמוד התורה, שם חבריו שראו את תחילת הנסיעה הפרועה שמעו מהילד את החלק הנוסף, והשמועה עשתה לה כנפיים בתוספות עסיסיות כדרכן של שמועות. לאחר שהורי הילד שמעו על כך שוב, בצורה מפורטת, הם הגישו תלונה למשטרת מחוז ש"י, אלה עצרו את הנהג תוך כדי המשמרת שלו על קו האוטובוס בעיר והוא הובל לחקירה.

לדברי הנהג, וויכוח בינו לבין הילד היה, אך הוא הכחיש איומים כלפי הילד ונסיעה פרועה. בשעה זו הנהג נחקר במשטרה. אב הילד, ביקש להדגיש כי התראיין אחר שהתייעץ עם רב, על מנת להרגיע את ההורים המודאגים תושבי העיר שלאוזניהם הגיעה השמועה המוגזמת.





מודיעין עילית נהג אוטובוס איים על ילד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד