כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

החרדים מבזבזים 50 מיליון דולר ב-10 שבועות

קרוב ל-350,000 חרדים מניו יורק נופשים בימים אלה ועד לחגים, בהרי ניו יורק וניו ג'רזי • כתב 'בחדרי' על החידושים בנושא השופינג

בדרך לקאנטרי
בדרך לקאנטרי



עבור כ-350,000 חרדים מניו יורק וניו ג'רזי, קיץ 2017 בהרי הקטסקילס, כוללים "חוויית קנייה" משודרגת הרבה יותר, המוגדרת על ידי רבים בניו יורק "תעשייה של חנויות גדולות", כשהפעם דאגו בעלי החנויות למעברים רחבים עם חניה בשפע, ומבחר גדול מאד.

לעומת שנים קודמות, כפי שמספרים נופשים מבוגרים - היו חנויות מכולת קטנות, שלפעמים היו שייכות לנופשים שהתגוררו בתוך בונגלו, והקנייה הייתה לא חווייתית ובתת תנאים, צפיפות, שטח קטן, חוסר במבחר, אבל כיום יש אפשרויות ל"חוויית קנייה כשרה אמיתית".

כמובן, יש את הרשתות הגדולות כמו 'שופרייט' ו'ואלמארט', שיש להם ליין גדול של מאכלים כשרים, אבל יש גם עצמאיים כמו "לנדאו'ס" ששדרגו משמעותית את החנות שלהם בדרום פאלסבורג, יחד עם חנויות נוספות, כמו 'יגדיל' ו'סקופ'.

"הייתי מביאה את רוב האוכל שלי מניו יורק", מספרת אשה בשם לאה, אם ל-4, לאתר 'Kosher Today' "אבל עכשיו אתה יכול לקבל הכל טרי כאן". לאה וקונים אחרים מסכימים שיש כמה הבדלים במחירים, עם כמה מוצרים שיקרים להחריד.

עבור סוחרים באוכל הכשר, חלק גדול מעסקי האוכל מגיעים מהערים הגדולות, שמשונעים לעבר מקומות הנופש, אבל עסקי האוכל בקטסקילס הם יותר מ -50 מיליון דולר במשך 10 שבועות בלבד.

ישנה עלייה של כמות העסקים הכשרים בקטסקילס, עם רשת 'ביי-רייט' ורשת 'יגדיל', שפתוחים כל השנה, בנוסף לרשתות הגדולות שמקטינות את ההיצע הכשר שלהם בחודשי החורף.

יש גם עסק גדול של מוצרי מאפה טריים בערי הנופש, בניגוד לשנים עברו, מה שהופך את החופשה לחוויה מהנה⁠⁠⁠⁠ ומושלמת.
קאנטרי קניות הרי הקטסקילס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד