י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הטרמפיסט החרדי הואשם; "חנק אותה בגרונה"

כתב אישום הוגש הבוקר נגד הטרמפיסט החרדי אשר על פי החשד ביצע מעשה חמור באישה שהעלתה אותה לרכבה בכדי להביאו למחוז חפצו, אך הוא גמל לה רעה תחת טובה • "אילץ אותה לבלוע עשן חרף חולשתה הגופנית"

טרמפיסטים. צילום: קובי הר צבי
טרמפיסטים. צילום: קובי הר צבי



כשבוע לאחר מעצרו, צעיר בן 25 מת"א, חובש כיפה שחורה וחולצה לבנה, הואשם במעשה חמור בכוח שביצע באלי תבור ותקיפה שבסך הכל עשתה לו טובה ולקחה אותו טרמפ.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד לונה הלון, לפני כחמישה חודשים בתאריך 26.2.17 בסמוך לשעה 1:00 בלילה עמד רכבה של תבור ברמזור אדום בצומת רעננה. באותה עת ניגש אליה הנאשם וביקש ממנה להסיע אותו לכיוון הוד השרון והנהגת הסכימה.

במהלך הנסיעה, שכנע הנאשם את המתלוננת כי בידו שיטה שתצליח לגמול אותה מעישון. לצורך הטיפול, הורה הנאשם למתלוננת לעצור את רכבה בצד הדרך, אז לקח את מפתח הרכב מן המתג ונעל אותו מבפנים וכן לקח מידיה את הטלפון הסלולרי שהיה ברשותה - הכל בתואנה שמדובר בחלק מהטיפול.

לאחר מכן, שכנע אותה הנאשם לעשן מספר רב של סיגריות ברצף תוך שחלונות הרכב סגורים ובשלב מסוים הנאשם אחז בחוזקה בגרונה של המתלוננת והנחה אותה לבלוע עשן. לאחר בליעת העשן חשה המתלוננת ערפול וחולשה בגופה ואמרה לנאשם כי היא מבקשת לשוב לביתה.

בהמשך, ביצע הנאשם במתלוננת מעשים חמורים בעודו מנצל את חולשתה הגופנית ומפעיל כח, ותוך הפעלת לחצים עליה וחרף בקשותיה החוזרות ונשנות שיחדל ממעשיו, ותחנוניה שיניח לה לחזור הביתה לבן זוגה וילדיה.

כפי שדווח שלשום ב'בחדרי חרדים', במהלך חקירתו של החשוד בתחנת המשטרה, הוא הכחיש את החשדות נגדו וטען לחפות מלאה. כראייה לכך, אף ביקש להיבדק במכונת פוליגרף, אולם לאכזבתו, הבדיקה העלתה כי הוא דובר שקר.

בבקשת המעצר נכתב כי: "מעשיו של המשיב מקימים חשש לסיכון ביטחון ציבור הנשים בכללו... מעשיו של המשיב, אשר איתר קורבן מזדמן, וביצע בה מעשים חמורים תוך הפעלת כוח, מצביעים על תעוזה והיעדר מורא מהחוק, ולפיכך על מסוכנותו לציבור".

עם הגשת כתב האישום כאשר הנאשם עודנו במעצר, הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
מעשים חמורים טרמפ כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד