ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

אשת התקשורת ניצלה ממשאית; תברך הגומל?

ג'ודי שלום, ניצלה אתמול מתאונה כאשר נהג משאית לא הבחין ברכבה והחל לעלות עליו, בחסדי שמים היא יצאה ללא פגע ורק רכבה הגרמני ניזוק • בשיחה עם 'בחדרי' היא מתארת את אשר אירע ואומרת: "ברור לכולם שחייבים לברך ברכת הגומל"

רכבה של ג'ודי שלום ניר מוזס צילום: מתוך חשבון האינסטרגרם
רכבה של ג'ודי שלום ניר מוזס צילום: מתוך חשבון האינסטרגרם

 


אשת התקשורת ג'ודי שלום ניר מוזס ניצלה אתמול (רביעי) ממוות, זאת לאחר שמשאית בטון ענקית כמעט ורמסה את רכבה במהלך נסיעה.

מוזס תיארה בחשבון האינסטגרם את אשר אירע: "שנינו פנינו שמאלה, אני ברכב הקטן שלי והוא במשאית ענקית עם מערבל בטון אימתני. פתאום הרגשתי את הרכב שלי רועד ושמעתי קולות מפחידים, המשאית החלה לעלות על האוטו שלי, הנהג ממש לא ראה אותי והמשיך לנסוע עליי. למזלי גם הוא חש שמשהו לא בסדר ועצר מיד. כל הצד השמאלי של המכונית הגרמנית החזקה שלי פשוט נשבר, התקפל, מזל שזה לא הגיע אליי. ריחמתי על הבחור המקסים שיצא מהמשאית, שמחתי ששנינו בסדר, בחור באמת מקסים. פרופורציות".

הפוסט זכה לתגובות רבות מצד עוקביה של מוזס, אשר איחלו לה רפואה שלימה ובירכו אותה על הצלתה.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומרת מוזס: "האירוע היה מפחיד, הנהג של הסמטריילר - מערבל בטון כזה, בחור צעיר שהלב שלי יצא אליו כי הוא אב גרוש, ויצטרך לשאת בתשלום, פנה ימינה, חתך אותי ופשוט עלה לי על הרכב בלי לראות אותי. ברגעים כאלה אתה מבין שהכל פרופורציות. בשניה היה מגיע לדלת שלי ולא היה עם מי לדבר. מספיק אבא ואח שלי נהרגו בתאונת דרכים. בסוף זה רק פח שהתקמט. קטן עליי".

שאלנו אותה "האם תברכי הגומל?" והשיבה: "כל הגברים סביבי ברכו ברכת הגומל. וכל מי שקרא, אמר שילכו לבית הכנסת ויברכו בשמי. זה ברור. זה היופי של הדת, המסורת, שברור לכלם שחייבים לברך ברכת הגומל".

ג'ודי שלום ניר מוזס הגומל אינסטגרם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד